| کد مطلب: ۱۰۶۷۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد

ساماندهی محیط پیرامونی مقبره الشهدای شهرک محلاتی با اجرای طرح مصوب

شهردار منطقه یک گفت : مقبره الشهدای شهرک شهید محلاتی به عنوان یادمان شهدا و مرکز ثقل منطقه با اجرای طرح مصوب ساماندهی می شود.

ساماندهی محیط پیرامونی مقبره الشهدای شهرک محلاتی با اجرای طرح مصوب

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه در یادواره پنج شهید گمنام شهرک شهید محلاتی و شهدای مدافع حرم و امنیت که با حضور سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی برگزار شد با بیان مطلب فوق گفت: با تعیین مشاور جهت طراحی محیط پیرامونی مقبره الشهدا همه اقدامات عمرانی و... بر اساس آن طرح اجرا می شود تا این نقطه از منطقه که مرکز ثقلی برای منطقه و شهرک است بیش از پیش جهت حضور شهروندان و اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی آماده شود.

صباغ بزرگترین وظیفه مسئولین را برای حفظ خون شهدا، خدمت صادقانه و خوب کار کردن دانست و گفت: برنامه های فرهنگی و اجتماعی منطقه با همکاری سپاه امیرالمومنین، فرمانداری، آموزش و پرورش و ... و همه نهادهای مرتبط با هماهنگی و تعامل در حال انجام است تا رضایتمندی شهروندان ارتقا یابد.

گفتنی است  این مراسم که همراه با غبارروبی مزار شهدا و نثار گل و تقدیر از ۱۰ خانواده معظم شهدا همراه بود با  با سخنرانی، مداحی، روایتگری و اجرای گروه سرود نوجوانان پنجشنبه ۶ مهرماه ۱۴۰۲ بعد از نماز مغرب و عشاء در مقبره الشهدای محلاتی برگزار شد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار