خدمات جدید باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد
بانک پاسارگاد با هدف افزایش سطح رضایتمندی اعضای محترم باشگاه مشتریان وفادار بانک، امکان استفاده از خدمات مرکز طب پیشگیری و ارتقاء سلامت نسیم را برای اعضا فراهم نموده است.
![خدمات جدید باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد](https://cdn.armanmeli.ir/thumbnail/IQqzXmD8AegL/S6Hsh8dSr2z7Oz9zGla1YvHrg-LW4xM-HR8NLGoT6SF27gvge54c70s_uzPBlgh1YzKW8nJt0EhFqqqm95MB2dnR-Oc_mtmK/screenshot_2023-09-25_133309_xc70.jpg)
آرمان ملی آنلاین - به اطلاع اعضای محترم باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد میرساند، امکان بهرهمندی از خدمات مرکز طب پیشگیری و ارتقا سلامت نسیم با شرایط ویژه برای سه گروه از مشتریان (فرین، زرین، سیمین) بهترتیب با تخفیفات (۲۵%،۲۰%، ۱۵%) تا تاریخ ۳۱اردیبهشتماه۱۴۰۳ فراهم شده است.
شرایط در نظر گرفته شده در این طرح استفاده از خدمات طب پیشگیری و ارتقاء سلامت، خدمات تشخیصی، گزارش نتایج خدمات مذکور در بستر سامانه الکترونیکی پایش سلامت و مشاوره سلامت از طریق مرکز تماس نسیم سلامت است.
خدمات قابل ارائه به اعضای محترم باشگاه مشتریان وفادار در مرکز نسیم سلامت عبارت است از: خدمات عمومی، معاینات عمومی، آزمایشات، سونوگرافی، رادیوگرافی، اسپیرومتری، بیناییسنجی، شنواییسنجی، قلب و عروق، تغذیه، طب ورزش، سنجش تراکم استخوان، متخصص داخلی جهت معاینه و جمعبندی، خدمات مراقبت و پیگیری سالانه.
مشتریان گرامی جهت بهرهمندی از این خدمات میتوانند به هر یک از شعبههای بانک پاسارگاد مراجعه و بهمنظور کسب اطلاعات بیشتر با باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۸۲۷۹-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.
ارسال نظر