| کد مطلب: ۱۰۶۲۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد

با مشارکت شرکت فولاد اکسین خوزستان؛

خدمات پزشکی رایگان در کوی منبع آب اهواز ارائه شد

دومین مرحله از ارائه خدمات پزشکی رایگان با مشارکت شرکت فولاد اکسین خوزستان توسط گروه پزشکی جهادی امام رضا (ع) در کوی منبع آب کلان شهر اهواز برگزار شد.

خدمات پزشکی رایگان در کوی منبع آب اهواز ارائه شد

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، مدیرعامل این شرکت در خصوص این اردوی جهادی بیان کرد: طی ماه‌های گذشته با همت کارکنان این شرکت اقدامات خوبی در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت در حوزه‌های مختلف صورت گرفته که برنامه‌ریزی جهت ارائه خدمات پزشکی و تجویز داروی رایگان با همکاری گروه پزشکی جهادی امام رضا (ع) در ۲ مرحله برای مناطق کم برخوردار از جمله این برنامه هابه شمار می‌رود.

‎علی محمدی با بیان اینکه مرحله اول این برنامه در منطقه قلعه چنعان شهرستان کارون برگزار شد گفت: این نوع خدمات رسانی با استقبال خوبی از طرف مردم روبرو شده و بالغ بر یک هزار نفر به صورت رایگان ویزیت شدند.

وی افزود: تولید و تحویل ورق‌های پل عنافچه، توزیع چهار هزار بسته معیشتی و ... برخی از اقدامات این شرکت در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی است.

‎دکتر ارباباب متخصص اعصاب و روان عضو گروه جهادی پزشکی امام رضا نیز اظهار کرد: از آنجا که بیماران اعصاب روان برای ویزیت به زمان بیشتری به نسبت سایر بیماری‌ها نیاز دارند در این مرحله ۱۰ بیمار ویزیت شد.

‎دکتر رضا جباری سرپرست گروه جهادی پزشکی و جراح مغز، اعصاب، دیسک و ستون فقرات اظهار کرد: فعالیت گروه جهادی ۱۶ سال در کشور ادامه دارد و هم اکنون متشکل از ۲۰۰ پزشک متخصص از سراسر کشور است .

‎وی عنوان کرد: برنامه ویزیت و داروی رایگان گروه پزشکی جهادی امام رضا (ع) پیش تر به صورت ماهانه برگزار می‌شد، اما هم اکنون به دلیل استقبال کادر درمان هر هفته یا یک هفته در میان در مناطق مختلف کشور در حال خدمات رسانی است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار