| کد مطلب: ۱۰۵۹۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد

تامین مالی «شرکت پویش رایان داتیس» از بستر سکوی آی بی کراد

پویش تامین مالی جمعی شرکت پویش رایان داتیس به ارزش 250میلیارد ریال از بستر سکوی« آی بی کراد» شرکت تامین سرمایه تمدن آغاز شد .

تامین مالی «شرکت پویش رایان داتیس» از بستر سکوی آی بی کراد

آرمان ملی آنلاین - به گزارش مدیریت ارتباطات و رسانه تامین سرمایه تمدن  ،شرکت پویش رایان داتیس با هدف تأمین سرمایه در گردش تولید انواع دوربین و مانیتور، از طریق سکوی تأمین مالی جمعی «آی‌بی‌کراد» مبلغ 250 میلیارد ریال تأمین مالی نماید و از این طریق نسبت به پرداخت سود مشارکت 30 درصد سالیانه به سرمایه‌گذاران اقدام نماید.

دوره سرمایه گذاری 12ماه که اصل سرمایه در انتهای دوره سرمایه گذاری پرداخت خواهد شد .حداقل سرمایه گذاری در این طرح 10میلیون تومان و حداکثر 1.25میلیارد تومان تعیین شده است. دوره جمع آوری وجوه از امروز 10تیرماه 1402به مدت 14روز می باشد.

در حال حاضر داتیس بزرگترین تولیدکننده‌ی سامانه‌های نظارت تصویری در ایران است. این شرکت محصولاتی مانند دوربین مدار بسته، مانیتور صنعتی و ویدئو وال، دوربین وای فای، دستگاه ضبط تصویر و آیفون تصویری در سبد کالایی خود دارد. داتیس سال‌های 1400 و 1401 به ترتیب درآمدی حدودا 133 میلیارد تومان و 319 میلیارد تومان را رقم زده است که رشد قابل توجهی را در فروش متقاضی نشان می‌دهد.

بنابراین گزارش ، سکوی تامین مالی جمعی آی بی کراد به عنوان پایدارترین سکوی تامین مالی جمعی بازار سرمایه ایران از بهمن ماه 1400فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است که در مدت فعالیت بیش از 5000هزار میلیارد ریال از این بستر تامین مالی شده است .

سرمایه گذاران برای مشارکت در این طرح و دریافت اطلاعات بیشتر به سامانه آی بی کراد و یا شعب سوپر مارکت های مالی شرکت تامین سرمایه تمدن مراجعه نمایند.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار