| کد مطلب: ۴۲۸۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد

در بازدید مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر از پروژه فرهنگی ورزشی این مجمتع مطرح شد؛

قهرمانی در ورزش توأم با فرهنگ پهلوانی زیباست

دکتر محسن مصطفی پور با حضور در محل احداث مجموعه فرهنگی ورزشی فولاد غدیر نی ریز از نزدیک در جریان روند ساخت این مجموعه قرار گرفت .

قهرمانی در ورزش توأم با فرهنگ پهلوانی زیباست

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی مجتمع فولاد غدیر نی ریز ، دکتر مصطفی پور در این بازدید ضمن ابراز رضایت از میزان پیشرفت پروژه , با اشاره به تلاشها و برنامه ریزی های انجام شده طی دو هفته گذشته که عملاً فعالیت اجرایی پروژه آغاز شده ابراز امیدواری کرد در راستای تحقق مسوولیت های اجتماعی مجتمع و بهره مندی مردم عزیز نی ریز ، دریاچه مجموعه امسال و فاز اول سالن های جانبی تا یکسال آینده به بهره برداری برسد.

طی این بازدید مدیرعامل ، مجموعه فرهنگی - ورزشی فولاد غدیر نی ریز به نام «پهلوان ایران شهید حاج قاسم سلیمانی» و سالن های جانبی آن به نام *شهدای دانش آموز شهرستان نی ریز* نامگذاری شد تا ان شاالله دعای آن ها بدرقه راه مسئولین کشور در تحقق اهداف و آرمانهای نظام باشد.

در این بازدید که با حضور حامد راحت مدیر پروژه و مهندس گرگین رئیس هیئت مدیره مجتمع فولاد غدیر همراه بود ، دکتر تسلیمی طراح و مهندس موسوی مدیر پروژه پیمانکار توضیحاتی را درباره میزان پیشرفت پروژه و برنامه های در دست اقدام ارائه کردند .

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار