| کد مطلب: ۱۱۴۲۸۰۰
لینک کوتاه کپی شد

اعتماد به نفس پالمر در حد توپ طلا

کول پالمر، هافبک جوان چلسی، مدعی شد می‌تواند با سخت‌کوشی و ثبات بیشتر برنده توپ طلا شود.

اعتماد به نفس پالمر در حد توپ طلا

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ،  کول پالمر، ستاره جوان این روزهای چلسی و تیم ملی انگلیس، در آستانه بازی حساس تیمش مقابل لیورپول در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر، در مصاحبه با تلگراف مدعی شد که می‌تواند برنده توپ طلای ۲۰۲۴ شود. گفتگو او با تلگراف به شرح زیر است:

- تو در تابستان قراردادت را به مدت ۹ سال دیگر با چلسی تمدید کردی، این یعنی تا ۳۱ سالگی با پیراهن این تیم به میدان خواهی رفت. آیا به این فکر کردی که کل دوران فوتبالت را در چلسی پشت سر بگذاری؟

بله چرا که نه. چلسی برای من مانند خانه است و از آنچه می‌توانم در این تیم پشت سر بگذارم کاملا هیجان زده هستم. من کاملا نسبت به چلسی و آینده این تیم متعهد هستم.

- تو در بین اسامی نامزدهای توپ طلای امسال قرار گرفتی. آیا این موضوع برات غافلگیر کننده بود و اینکه انتظار داری به این جایزه مهم دست پیدا کنی؟

از آن جهت برایم غافلگیر‌کننده بود که به عنوان یک فوتبالیست نه چندان مطرح توانستم در بین اسامی قرار بگیرم. این یک افتخار بزرگ است و قطعا برنده شدن این جایزه فوق‌العاده خواهد بود. من معتقدم که با سخت‌کوشی، تلاش و البته ثبات می‌توانم برنده توپ طلا شوم.

- در مورد شادی گلت بگو. اولین بار چه زمانی به ذهنت رسید و اینکه چه معنی‌ای دارد؟ چه حسی داری از اینکه برخی بازیکنان از شادی بعد گلت کپی برداری می‌کنند؟

این شادی گل من به اسم جشن سرد را اولین بار در دسامبر سال گذشته و بعد از گلزنی مقابل لوتون انجام دادم که ۳-۲ برنده شدیم. این شادی یک اشاره به هم‌تیمی سابقم در آکادمی منچسترسیتی یعنی مورگان راجرز است که اکنون در استون ویلا بازی می‌کند. نماد شادی، اشتیاق و عزم سخت برای بازی و موفقیت است و با توجه به اسم کوچیکم خیلی جالب‌تر شده است. اگرچه خیلی‌ها می‌توانند از آن الگوبرداری‌ کنند اما این شادی گل به اسم من ثبت شده و این غیر قابل انکار است.

- لوک شاو هلندی گفته بود که گلش در فینال ۲۰۲۱ بی‌ارزش بود چرا که در نهایت انگلیس شکست خورد. در مورد گلی که در فینال یورو ۲۰۲۴ به ثمر رساندی همین حس را داری؟

گلزنی در فینال همیشه خاص است. در نهایت می‌خواهید برنده شوید و تمرکزتان روی پیروزی است بنابراین نمی‌شود گفت این گل‌ها بی‌معنی هستند.

- در تابستان باید در جام باشگاه‌های جهان با فرمت جدید حاضر شوید. انجام دادن این همه بازی بعد از دو تابستان سختی که پشت سر گذاشتی چطور است؟ 

فوتبال همیشه در جریان است و باید در آن‌ها حضور پیدا کنم تا پیشرفت کنم. مشکلی از این بابت نیست.

- خیلی خوب پنالتی میزنی. آیا وقت زیادی را صرف تمرین پنالتی زدن می‌کنی؟

راستش بله برای اینکه پنالتی‌زن خوبی باشم خیلی کار کرده‌ام. گاهی اوقات سناریوی گل شدن توپ را از قبل چیده‌ام و فکر می‌کنم این مورد خیلی کمک می‌کند.

- جایی گفته بودی که وین رونی اسطوره دوران کودکی‌ات بود. آیا تو هم یک فوتبالیست به سبک رونی هستی؟

او الهام‌بخش بزرگی برای من بود و هنوز هم هست. از سبک فوتبال او لذت می‌برم و دوست دارم خودم هم آزادانه و خلاقانه بازی کنم.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار