| کد مطلب: ۱۱۴۲۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد

بازگشت کاپیتان با فشار هلدینگ/ باشگاه استقلال، احمد شهریاری را سانسور کرد!/عکس

در تصویر منتشر شده از آشتی کاپیتان آبی‌ها و مدیران باشگاه، رئیس هیئت مدیره دیده نمی‌شود.

بازگشت کاپیتان با فشار هلدینگ/ باشگاه استقلال، احمد شهریاری را سانسور کرد!/عکس

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ پس از اظهارات سیدحسین حسینی علیه مدیران استقلال، کاپیتان آبی‌ها از حضور در تمرینات منع شد. این تصمیم باعث انتقادات زیادی از هلدینگ خلیج فارس و احمد شهریاری شد و هواداران خواهان بازگشت حسینی به تیم شدند که در نهایت این اتفاق امشب افتاد و او به همراه استقلال به امارات برای دیدار با النصر سفر خواهد کرد.

باشگاه استقلال در خبری که برای بازگشت سیدحسین حسینی در رسانه رسمی منتشر کرده است، عنوان کرد که جلسه‌ای با حضور سیدحسین حسینی، فرشید سمیعی (مدیرعامل)، ایمان عالمی (سرپرست) و احمد شهریاری (رئیس هیئت مدیره) برگزار شده است. اما در تصویری که رسانه رسمی استقلال منتشر کرده است، خبری از احمد شهریاری نیست و به نوعی او را سانسور کرده است. این اتفاق، چیز تکراری‌ای در باشگاه استقلال نیست و برعکس آن‌هم افتاده است و بارها فرشید سمیعی در تصاویر منتشر شده از سوی رسانه رسمی آبی‌ها سانسور شده بود.

گفته می‌شود احمد شهریاری موافق بازگشت سیدحسین حسینی به استقلال نبود اما با فشار هلدینگ خلیج فارس برای برگشت حسینی، فرشید سمیعی از این اختلاف میان رئیس هیئت مدیره و کاپیتان استقلال استفاده کرد و با تصویری که بدون حضور شهریاری منتشر شده است، بازگشت حسینی را به نام خودش تمام کرد.

اختلافات بین فرشید سمیعی و احمد شهریاری هر روز بیشتر از قبل دیده می‌شود و باید دید در نهایت سرانجام این اختلافات بین دو راس اصلی مدیریت باشگاه استقلال به کجا خواهد رسید.

سمیعی- حسینی

 

منبع : طرفداری

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار