| کد مطلب: ۱۱۴۲۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد

موراتا سفره دلش را باز کرد:

دلیل اصلی طلاق موراتا از همسر خود!

آلوارو موراتا دلیل واقعی جدایی خود از آلیس کامپلو را فاش کرد و تاکید کرد قضیه ارتباطی به خیانت نداشته است.

دلیل اصلی طلاق موراتا از همسر خود!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، این زوج اخیرا و پس از هشت سال زندگی مشترک و داشتن چهار فرزند از هم جدا شدند. دو ماه پیش خبری منتشر شد که خیلی‌ها را متعجب کرد. آلوارو موراتا و آلیس کامپلو پس از هشت سال زندگی مشترک و چهار فرزند، جدایی خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی تایید کردند.

ستاره جدید میلان در برنامه "TVE 'De Corazón" صحبت کرد و اطمینان داد که این تصمیم قطعی است: «من کاملاً مطمئن هستم و رابطه به پایان رسیده است. ما برای رفاه چهار فرزندمان همچنان رابطه خوبی داریم. اگرچه راه برگشتی وجود ندارد.»

 

tmqcqnze

از زمانی که جدایی آنها اعلام شد، شایعات زیادی در مورد خیانت و بی‌احترامی بین آنها منتشر شد. حالا مهاجم میلان در این رابطه به الکسیا ریواس، خبرنگار اسپانیایی، بهتر توضیح می‌دهد: «به دلیل رفتارهای کنترل‌گرانه آلیس، من 9 سال با والدینم شام نخوردم. او از این اتفاق جلوگیری می‌کرد و مخالفت رابطه خانوادگی بود. من نمی‌توانستم این روند را تحمل کنم. محدودیت‌ها و کنترل از حد خارج شده بود.»

این در حالی است که خاویر دی اویوس، روزنامه‌نگار اسپانیایی، ادعا کرده است که با موراتا صحبت کرده و او این اطلاعات را رد کرده است: «آنچه آلوارو موراتا به من می‌گوید این است که این یک دروغ است. اینکه او هرگز احساس نکرده است که آلیس کامپلو او را کنترل کرده یا او را از خانواده‌اش دور کرده است. اینکه او در تمام این سال‌های رابطه‌شان همسر فوق‌العاده‌ای بوده است، اینکه او را خیلی دوست دارد و برای او احترام زیادی قائل است و دلیل واقعی جدایی چیز دیگری است.»

این روزنامه‌نگار اطمینان داده است که به گفته این فوتبالیست، این جدایی به این دلیل است که "آنها زیاد یکدیگر را درک نکرده‌اند" و تصمیم به قطع رابطه گرفته‌اند.

ftuq0o42

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار