| کد مطلب: ۱۱۴۲۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد

پایان جشن 100 روزه فلیک در بارسا ؛ جهنم واقعی رسید!

هانسی فلیک 100 روز بسیار خوب را در باسا پشت سر گذاشته، ولی باید همه اعتبارش را در یک هفته پیش‌رو خرج کند.

پایان جشن 100 روزه فلیک در بارسا ؛ جهنم واقعی رسید!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، برای این مقطع کلیدی فصل، هانسی فلیک بازیکنانی مانند اولمو، فرمین، گاوی یا شزنی را در اختیار دارد. فلیک روز گذشته صدمین روز خود در رأس باشگاه بارسلونا جشن گرفت. دوره‌ای که سرمربی آلمانی در آن به خوبی خود را ثابت کرده است. او با غلبه بر مصدومیت‌ها و محدودیت‌های بودجه، توانسته به تیمش کمک کند تا یک بازی جذاب ارائه دهد و صدرنشین لیگ شود. اما تمام این اعتبار باید در یک هفته خرج شود. تقویم فشرده‌تر و سخت‌تر می‌شود: سویا در خانه، بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا و رفتن به سانتیاگو برنابئو برای ال‌کلاسیکو. از اتفاقاتی که در این سه بازی می‌افتد، می‌توان اعتبار جمع شده در یکصد روز را تقویت کرد یا زیر سوال برد.

جدای از مشکل جزئی یامال و لواندوفسکی، عامل ریکاوری بازیکنان مصدوم به نفع سرمربی بارسلونا بازی می‌کند. هرگز قبل از این مرحله در فصل فلیک این همه بازیکن در اختیار نداشته است. او کم و بیش فوتبالیست‌هایی مانند دی‌یونگ را که اولین بازی خود را قبل از فیفا دی انجام داده بود، بازیابی خواهد کرد. فرمین، گاوی و دنی اولمو نیز دیگر مصدوم نیستند. علاوه بر این، شزنی هم می‌گوید آماده است درون دروازه قرار بگیرد.

 

y3u1dp3c

شزنی برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت بارسا لحظه شماری می‌کند: «من آماده‌ام. من در این دو هفته به خوبی تمرین کردم.»

شزنی وقتی اطمینان می‌دهد که اکنون کاملاً در دسترس است، اصلاً اشتباه نمی‌کند. هم پزشکان و هم مربیان بدنساز بارسا قبلا به این دروازه‌بان چراغ سبز نشان داده‌اند تا او برای بازی یکشنبه مقابل سویا به فهرست دعوت شود. نکته دیگر این است که او در ترکیب ثابت خواهد بود یا روی نیمکت. این دروازه‌بان لهستانی می‌گوید: «بازی کنم یا نه تصمیم مربی است و باید به آن احترام بگذارم».

فرمین که یک هفته اخیر را با سرعتی مشابه هم‌تیمی‌هایش تمرین می‌کند و در بازی‌های کوچک شرکت می‌کند، به نظر می‌رسد که برای بازی فردا مجوز پزشکی دریافت کند. گاوی نیز می‌تواند پس از تقریبا یک سال مصدومیت به فهرست بارسا برگردد.

 

13mqvp5e

کسی که بیش از همه مورد تردید قرار گرفت، دنی اولمو بود، اگرچه آخرین اطلاعات نشان می‌دهد که او می‌تواند بعد از انجام بخشی از جلسه تمرینی امروز، مقابل سویا در ترکیب باشد.تمرین امروز قبل از بازی شبهات فلیک را برطرف خواهد کرد. باید دید یامال، لواندوفسکی و رافینیا چگونه از فیفا دی بازگشته‌اند و اینکه قربانی سیستم چرخشی می‌شوند یا خیر. مقطعی بسیار حساس در انتظار بارسلوناست که در آن فلیک اعتبار کسب شده در صد روز را در هفته‌ای تعیین‌کننده در خطر می‌بیند.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار