| کد مطلب: ۱۱۴۲۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد

مسی: شاید این آخرین بازی‌هایم در آرژانتین باشد!

لیونل مسی می‌گوید که هنوز تاریخ مشخصی برای خداحافظی از تیم ملی آرژانتین مشخص نکرده، اما شاید این آخرین مسابقاتش در خانه باشد.

 مسی: شاید این آخرین بازی‌هایم در آرژانتین باشد!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، تیم ملی آرژانتین صبح امروز به وقت ایران در چارچوب دیدارهای مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آمریکای جنوبی مقابل تیم ملی بولیوی قرار گرفت و موفق شد با ارائه یک بازی تماشایی با نتیجه ۰-۶ از سد این حریف عبور کند و سه امتیاز ارزشمند را در خانه حفظ کند.

مسی که با به ثمر رساندن سه گل و ارسال دو پاس گل بهترین بازیکن تیمش در این بازی بود پس از پایان این دیدار به خبرنگاران گفت: «حضور در آرژانتین و لمس احساس علاقه مردم و هیجانی که با آن نامم را فریاد می‌زدند واقعا خوب است. همه ما از این لحظات سالیان طولانی لذت بردیم و ارتباطی که با مردم داریم عالی است. از این که اینجا باشیم و در آرژانتین با حضور هواداران بازی کنیم بسیار خوشحال هستیم و از این برد هم لذت بردیم.»

او در پاسخ به سوالی درباره تصمیمش برای آینده اظهار داشت: «واقعیت این است که من هیچ تاریخ خاص یا خط پایانی را مشخص نکردم و فقط می‌خواهم از این مسابقات لذت ببرم. از این که در اینجا هستم بسیار هیجان دارم و می‌دانم که شاید این آخرین بازی‌های من در آرژانتین باشد. حالا منتظر پایان فصل و شروع سال جدید با یک پیش فصل خوب هستم.

سال گذشته پیش فصل خوبی نداشتم، چون مدام در حال سفر از یک جا به دیگری بودیم و این چیزی بود که باشگاه نیاز داشت اما شرایط در پیش فصل برای من خوب پیش نرفت. خیلی به جام قهرمانی فکر می‌کنم و به همین دلیل بسیار مراقب خودم هستم. باید سال را به خوبی به پایان برسانم و برای سال بعد آماده شوم. همه چیز باید قدم به قدم پیش برود و هر روز از بازی کردن لذت ببریم.

من همیشه انگیزه بالایی دارم و از جایی که هستم خوشحالم. با وجود این که سنم بالا رفته است اما وقتی اینجا هستم انگار هنوز بچه هستم، چون کارهایی احمقانه انجام می‌دهم و دلیلش این است که احساس راحتی دارم. تا زمانی که احساس خوبی داشته باشم و بتوانم به کمک کردن به تیمی به شکلی که دوست دارم ادامه دهم، همچنین در کنار هم پیش خواهیم رفت.»

مسی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا این پیروزی انتقامی به خاطر شکست برابر بولیوی در سال ۲۰۰۹ بود اضافه کرد: «خیلی از آن بازی گذشته و متعلق به زمان دیگری است. آن روزها برای ما سخت بود و نتایج خوبی نگرفتیم اما همیشه به دنبال انتقام هستیم. آن بازی برای آرژانتین سخت بود اما من پس از این همه سال چیز زیادی به خاطر ندارم و خوشحالم که از آن عبور کردیم.»

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار