| کد مطلب: ۱۱۴۲۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد

نمایش خوب عراق، شرقی‌ها را سوپرایز نکرد:

کره جنوبی 3 - 2 عراق: سراسر هجومی و پرگل!

کره جنوبی در یک دیدار جذاب سه بر دو عراق را شکست داد.

کره جنوبی 3 - 2 عراق: سراسر هجومی و پرگل!

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، کره جنوبی در یک دیدار حساس و البته جذاب تیم ملی عراق را با نتیجه سه بر دو شکست داد و در صدر گروه B قرار گرفت، کره‌ای‌ها با این پیروزی سه امتیاز اختلاف با عراق ایجاد کردند و به تنهایی در صدر جدول حضور پیدا کردند.

در این بازی، بائه جون هو، بازیکن استوک سیتی، به جای هوانگ هه چان مصدوم به ترکیب اصلی اضافه شد، این مهم‌ترین تغییر بازی پیش از سوت شروع بازی بود و البته هوانگ نمایش خوبی در این بازی داشت.

تیم ملی عراق در 40 دقیقه ابتدایی نمایش دفاعی خوبی داشت و اجازه گلزنی به تیم میزبان نداد اما در نهایت هوانگ این-بیوم در دقیقه چهل و یک مسابقه با یک حرکت هماهنگ به گل رسید. سول یانگ وو با سانتری دقیق، بائه را در موقعیتی مناسب قرار داد و اوه سهون با یک ضربه دقیق، اولین گل ملی‌ خود را به ثمر رساند و تیم ملی کره را در نیمه نخست به برتری رساند.

 

kptnfize

در نیمه دوم، سرمربی عراق، علی جاسم را به میدان فرستاد و روند هجومی تیم ملی عراق با تغییر خوبی روبرو شد، حرکت خوب علی جاسم و در نهایت ارسال روی دروازه با ضربه تماشایی آیمن حسین به گل تساوی تبدیل شد.

در ادامه مسابقه کره جنوبی با دو تعویض همزمان روند متفاوتی را در مسابقه ایجاد کردند و نفوذهای زیادی از سمت چپ زمین انجام دادند، مون سون مین با یک حرکت سریع در سمت چپ، لی جائه سونگ را در موقعیت گلزنی قرار داد و هیئون گیو با یک ضربه از داخل محوطه جریمه دروازه عراق را باز کرد.

 

o41rvrok

حملات کره جنوبی از سمت چپ ادامه داشت و این بار ارسال لی میونگ جائه با ضربه سر شیرجه‌ای لی جانگ سونگ به گل تبدیل شد تا خیال کره‌ای‌ها از پیروزی در این مسابقه راحت شود.

در ادامه مسابقه تلاش‌های عراق برای گلزنی جواب داد و در دقایق پایانی مسابقه بازهم روی حرکت خوب علی جاسم و ضربه سر ابراهیم بایش اختلاف به یک گل رسید، دقایق پایانی بازی با تلاش عراقی‌ها ادامه داشت اما در نهایت بازی با همان نتیجه سه بر دو به پایان رسید.

در ادامه مسابقات کره جنوبی در یک بازی خارج از خانه به مصاف کویت خواهد رفت و عراق میزبان اردن خواهد بود.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار