| کد مطلب: ۱۱۴۱۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد

سرجینیو دست:

مسی قبل جدایی از بارسا دیگه مثل قبل نبود!

سرجینیو دست، بازیکن سابق بارسلونا، می‌گوید لیونل مسی اواخر حضورش در این تیم شادابی همیشگی را نداشت.

مسی قبل جدایی از بارسا دیگه مثل قبل نبود!

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، از لیونل مسی به عنوان محصول آکادمی مشهور لاماسیا، و یک اسطوره با 8 توپ طلا، انتظار می‌رفت که تمام دوران حرفه‌ای خود را در بارسلونا سپری کند. این رویا زمانی که مجبور شد در سال 2021 به عنوان بازیکن آزاد راهی پاری سن ژرمن شود، از بین رفت.

مسی تا آن زمان 10 بار قهرمان لالیگا شد، چهار قهرمانی در چمپیونزلیگ را تجربه کرد و هفت قهرمانی در کوپا دل ری را به دست آورد. مسی هنگام خداحافظی با بارسا اشک ریخت، اما دست می‌گوید که این اسطوره آرژانتینی دیگر از بازی در بارسا لذت نمی‌برد.

bbhie05z

سرجینیو دست که در سال 2020 به بارسا پیوست، به نشریه اسپانیایی اسپورت درباره بهترین بازیکنی که در کنار او بازی کرده، گفت: "البته که لیونل مسی. او را در یوتیوب و در بازی‌های ویدیویی می‌دیدیم... و ناگهان او آنجا، روبروی من بود. سال اول فضای خوبی در رختکن وجود داشت، او با همه شوخی می‌کرد... سپس این موضوع تغییر کرد و آن حس خوش‌گذرانی کمی از بین رفت."

دست درباره اینکه علاقه دارد تا دوباره به بارسلونا بازگردد، گفت: "بله! امیدوارم اینطور باشد. من در آیندهوون بسیار خوشحال و سپاسگزارم، اما جاه طلبم و البته دوست دارم دوباره در یکی از پنج لیگ اصلی اروپا بازی کنم. فکر می‌کنم لیاقت آن را دارم و با تلاش و پشتکاری که دارم، بدون شک می‌توانم به آن برسم. نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد، اما دوست دارم در آینده به لالیگا بازگردم."

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار