| کد مطلب: ۱۱۴۱۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد

آرمین سهرابیان: نمی دانستم بالا بردن شرت ورزشی داستان می شود!

​آرمین سهرابیان به ماجرای جنجالی تتوی خود واکنش نشان داد.

آرمین سهرابیان: نمی دانستم بالا بردن شرت ورزشی داستان می شود!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، آرمین سهرابیان، مدافع سابق استقلال به تازگی راهی نساجی مازندران شده و پس از جدایی عجیبش از جمع آبی‌پوشان، برای تیم قائمشهری به میدان خواهد رفت. سهرابیان چندی پیش به‌دلیل داشتن یک تتوی جنجالی به کمیته اخلاق احضار شد و این موضوع حتی واکنش مهدی تاج را هم به دنبال داشت.

آرمین سهرابیان در گفتگو با فوتبال ۳۶۰ درباره آن عکس و بالا بردن شرت ورزشی خود گفت: «من سر تمرین هم همین هستم و عادتم است. به خاطر بلندی شرت ورزشی و گرمی مقداری آن را بالا می‌دهیم و اصلا نمی‌دانستم که می‌خواهد عکس بگیرد. من هزار جای دیگر هم تتو دارم ولی چه دلیلی دارد آن را نشان دهم. من نمی‌دانستم این میزان داستان‎‌ساز می‌شود و این تتو هم واقعا در حدی نبود که این میزان وایرال شود.»

او در خصوص فلسفه تتوی خود گفت: «من روی پایم تتو دارم و به خاطر علاقه‌ام به فیلم و سینماست و این شخصیت یک فیلم است به نام ومپایر. من یک جای دیگر عکس بازیگران را دارم و دوست داشتم و زدم. آمدند گفتند شیطان و هزار و یک قصه، اما وقتی نمی‌دانید فلسفه و داستانش را نمی‌دانید چرا صحبت می‌کنید. اصلا شیطان پرستی و این حرف‌ها چیست. من روی دستم «الله» دارم و کاش اول بیایید صحبت کنید. من روحم از آنها خبر نداشتم. من به آقا رضا هم گفتم پاک کن و ایشان هم پاک کرد، اما وایرال شد و داستان شد. من این تتو را ۴-۳ ماهه است که زدم و سر تتو هم قراردادم قسخ نشد. من عذرخواهی کردم و تعهد دادم. اصلا محرومیت هم نداشتم.»

مدافع سابق استقلال درباره حضورش در کمیته اخلاق گفت: «رفتم و گفتند این چه چیزی است؟ گفتم برای این فیلم و سریال است و تعهد دادم. قرار شد پاکش کنم. بعضی‌ها هم صحبتشان درست بود و قبول کردم که اشتباه کردم. من برای همین عذرخواهی کردم.»

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار