| کد مطلب: ۱۱۴۱۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به دنبال هشتمین کلین‌شیت بعد از جام ملت‌ها:

عبور از قطر برای ثبت رکورد خاص در 1403

ایران بعد از جام ملت‌های آسیا آمار خوبی در خط دفاعی داشته است.

عبور از قطر برای ثبت رکورد خاص در 1403

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، تیم ملی فوتبال بعد از جام ملت‌های آسیا 7 مسابقه انجام داد که این بازی‌ها به ترتیب مقابل ترکمنستان (2)، هنگ‌کنگ، ازبکستان (2)، قرقیزستان و امارات انجام شده است که در این مسابقات تیم ملی ایران فقط 2 گل دریافت کرده است.

در این 7 مسابقه شجاع خلیل‌زاده در 6 مسابقه، حسین کنعانی 4 بازی، امین حزباوی 3 مسابقه و علی نعمتی یک بازی برای تیم ملی انجام دادند و مدافعان میانی تیم ملی را تشکیل دادند.

 

khisfghc

تیم ملی فوتبال ایران در بازی با هنگ‌کنگ که با پیروزی چهار بر دو ملی‌پوشان به پایان رسید دو گل دریافت کرد و این اولین و آخرین برای بود که ایران بعد از جام ملت‌های آسیا و دیدار با قطر دروازه‌اش باز شد.

ضعیف‌ترین عملکرد دفاعی ایران از زمان حضور امیر قلعه‌نویی در بازی مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل قطر بود که ایران سه بر دو شکست خورد و بعد از آن مقابل هنگ‌کنگ 2 گل دریافت کرد، همچنین ایران در چهار بازی متوالی آخر مقابل ازبکستان، قرقیزستان، امارات و باز هم ازبکستان موفق شده است دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

 

laz2si2v

هرچند که آمار دفاعی تیم ملی فوق العاده به نظر می‌رسد، اما در جریان مسابقه گاها اشتباهات فردی و پوشش عمق دفاعی با مشکل روبرو است که در دیدار مقابل قطر باید این مشکل به حداقل برسد، حضور اکرم عفیف ستاره فرصت طلب و سریع تیم قطر می‌تواند جدی‌تری چالش تیم ملی در این مسابقه باشد.

شاگردان امیر قلعه‌نویی برای تداوم این رکورد خاص باید مقابل قطر دروازه خود را بسته نگه دارند، تیم ملی از زمان حضور قلعه‌نویی 14 کلین‌شیت ثبت کردند و با عبور از قطر در بازی‌های آینده مقابل کره شمالی، قرقیزستان و امارات کار دشواری نخواهند داشت و می‌توانند با کلین‌شیت‌های متوالی سال 1403 را به پایان برسانند.

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار