| کد مطلب: ۱۱۴۱۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد

جزییات پیشنهاد استقلال به لوگن مشخص شد/ یک میلیون و دویست هزار دلار و.../ سند

سرمربی فرانسوی سابق لیون پیشنهاد استقلال را رد کرد اما مفاد پیشنهادی آبی‌ها به وی جالب توجه بود.

جزییات پیشنهاد استقلال به لوگن مشخص شد/ یک میلیون و دویست هزار دلار و.../  سند

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ پل لو گن به مدیران استقلال خبر داد به ایران نمی‌آید تا مدیران این تیم اکنون به تکاپوی انتخاب یک سرمربی جدید بیفتند. با این حال خبرورزشی به آفر پیشنهادی استقلال به این سرمربی ۶۰ ساله دست پیدا کرده که مفاد آن جالب توجه به نظر می‌رسد.

استقلال به لو گن پیشنهاد یک میلیون دلار دستمزد ثابت + ۲۰ درصد آپشن ارائه داده بود که البته شامل حقوق دستیارانش هم می‌شد و این یعنی در مجموع پرداختی باشگاه به وی به یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار می‌رسید. ضمن اینکه باشگاه متعهد شده بود یک دستگاه آپارتمان، یک خودرو با راننده و البته سه بلیت بیزنس کلاس پرواز به فرانسه هم برای او در طول فصل تعبیه کند. ضمن اینکه ۳۰ درصد از مبلغ پایه قرارداد یعنی ۳۰۰ هزار دلار حین امضای قرارداد و ۷۰ درصد آن هم در تناوب در طول فصل پرداخت می‌شد و این یعنی یک پیشنهاد ایده آل برای سرمربی‌ای که اواخر دوران حرفه‌ای اش را می‌گذراند و البته دو سالی هم می‌شود که بیکار است.

با این حال لو گن حتی پیشنهاد نزدیک به ۸۰ میلیاردی استقلالی‌ها را هم رد کرد تا اکنون مدیران باشگاه از حضور یک سرمربی خارجی دیگر هم ناامید شوند و زمان را از دست بدهند.

سند

 

منبع : خبر ورزشی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار