| کد مطلب: ۱۱۴۰۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد

خشم طرفداران پرسپولیس از حکم بیرانوند

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس به شدت از حکم کمیته وضعیت بابت پرونده بیرانوند شاکی هستند

خشم طرفداران پرسپولیس از حکم بیرانوند

به گزارش آرمان ملی آنلاین، همان طور که می دانید ساعتی قبل کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال حکم پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند را اعلام کرد و در این حکم بیرانوند را به پرداخت ۱۹ میلیارد تومان جریمه نقدی و ۴ ماه محرومیت البته از نوع تعلیقی محکوم کرد.

صدور این حکم پس از ۴ ماه با چنین کیفیتی موجی از خشم و ناراحتی را بین هواداران پرسپولیس به راه انداخت. چرا که آن ها تاکید دارند کمیته وضعیت تخلف بیرانوند را پذیرفته و او را محکوم کرده اما برای محرومیت او مماشات کرده و تصمیم گرفته با حکم تعلیقی به نوعی همه را راضی کند جز باشگاه پرسپولیس را.

آن ها تاکید دارند با این حکم نه باشگاه تراکتور دچار ضرر و زیان می شود نه بیرانوند با دوری از فوتبال تاوان این فسخ غیرقانونی را می دهد و نه تیم ملی و امیر قلعه نویی دروازه بان خود را از دست می دهد. البته که پرسپولیس نیز با این حکم حرف به نوعی حرف خود را مبنی بر رعایت و پرداخت تمام حق و حقوق این دروازه بان به کرسی نشانده و خلاف ادعای بیرانوند ثابت کرد به تمام بندهای الحاقیه عمل کرده است اما هوادار پرسپولیس هیچ پاسخ مناسبی برای تمام استرس ها و  بی خوابی هایی که فسخ غیرقانونی بیرانوند برای آن ها به همراه داشت دریافت نکرده است. تمام این موارد باعث شد تا شاهد موجی از خشم و اعتراض در فضای مجازی از سوی هواداران پرسپولیس علیه فدراسیون فوتبال و کمیته وضعیت باشیم.

حال باید دید طی روزهای آینده باشگاه پرسپولیس چه واکنشی به این رای بی سابقه خواهد داشت.

 

منبع : خبر ورزشی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار