| کد مطلب: ۱۱۴۰۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد

قرارداد جذاب:

نایکی بارسلونا را پولدار کرد!

قرارداد هنگفت و جذاب بارسلونا با شرکت نایکی شرایط را برای خرید بازیکنان جدید فراهم خواهد کرد.

 نایکی بارسلونا را پولدار کرد!

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، باشگاه بارسلونا در آستانه توافق با شرکت نایکی و امضای قرارداد با این برند آمریکایی است و به نظر می‌رسد که مذاکرات طولانی مدت دو طرف در چند ماه اخیر بالاخره به نتیجه رسیده و قرار است که بازیکنان این تیم برای ۱۰ سال آینده هم همچنان پیراهن طراحی شده توسط نایکی را به تن کنند.

مذاکرات بین بارسا و نایکی از چند ماه قبل آغاز شد و در ماه اکتبر هم ادامه داشت که آخرین زمان تعیین شده از سوی آنها برای دستیابی به توافق دو طرفه بود و حالا مارکا خبر داده است که توافق نهایی انجام شده و تنها جزئیات کوچکی باقی مانده که احتمالا در طول چند روز آینده حل خواهد شد و انتظار می‌رود که بارسا خبر تمدید قراردادش با این شرکت را در چند روز آینده به صورت رسمی اعلام کند.

نایکی قرار است در طول ۱۰ سال آینده هر فصل ۱۴۰ میلیون یورو به بارسلونا پرداخت کند. این مبلغ قطعی تعیین شده است اما باید دید که مبلغی که این شرکت آماده است تا به‌عنوان بخشی از پاداش امضای قرارداد یا سایر پاداش‌ها پرداخت کند چقدر است. گفته می‌شود که بارسا احتمالا به محض امضای قرارداد جدید ۱۵۰ میلیون یورو دریافت کند.

این پاداش امضای قرارداد برای بارسا اهمیت زیادی داشت. از یک سو، به این خاطر که این باشگاه این هفته اعلام کرد که فصل ۲۴-۲۰۲۳ را با ضرر ۹۱ میلیون یورویی به‌دلیل عدم دریافت مبلغ مدنظرش از بارسا ویژن به پایان رساند. این باشگاه به این پول نیاز دارد تا درآمدش را افزایش دهد و اطمینان حاصل کند که این ضرر مشکلی برایش ایجاد نخواهد کرد.

علاوه بر این، بارسا با قرارداد جدیدش با نایکی می‌تواند به قانون ۱:۱ تعیین شده از سوی لالیگا برای خرید بازیکنان جدید برسد که یکی از اهداف اصلی آنها در پنجره نقل و انتقالات بعدی خواهد بود. چند بازیکن در حال حاضر در این تیم حضور دارند که قراردادشان برای نیم فصل دوم به ثبت نرسیده است. رسیدن به قانون ۱:۱ به این معناست که این قراردادها ثبت خواهد شد و آنها با تضمین مطمئنی قدم به تابستان بعدی خواهند گذاشت.

یکی از نکات مهمی که باید منتظر آن باشیم این است که این قرارداد چه زمانی به صورت رسمی اعلام خواهد شد. این احتمال وجود دارد که این اعلام پیش از جلسه سالانه بعدی که در تاریخ ۱۹ اکتبر خواهد بود انجام شود. اعلام این خبر پیش از این جلسه مطمئنا شرایط را برای خوان لاپورتا آسان‌تر خواهد کرد.

بارسلونا و نایکی تقریبا یک سال مشغول انجام مذاکره بودند. این مذاکرات پر تنش دنبال شد و حتی بارسلونا پیشنهاد شرکت پوما را هم به صورت جدی مورد بررسی قرار داد، اما در نهایت لاپورتا تصمیم گرفت که به همکاری با حامی مالی فعلی ادامه دهد.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار