| کد مطلب: ۱۱۴۰۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد

بمب یونایتد: تن‌هاخ همین دوشنبه اخراج می‌شود!

به نظر می‌رسد که صبر مدیران منچستریونایتد درباره ادامه همکاری با اریک تن‌هاخ به پایان رسیده است.

 بمب یونایتد: تن‌هاخ همین دوشنبه اخراج می‌شود!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، منچستریونایتد در این فصل روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشته است و شب گذشته هم در آستانه یک شکست تلخ دیگر برابر پورتو در دومین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا و در حالی بود که در ابتدا با دو گل از این تیم پیش بود، ولی سه گل دریافت کرد و در دقایق پایانی از شکست گریخت.

بسیاری از منابع نزدیک به این باشگاه پیش از این خبر داده بودند که بازی برابر پورتو و بازی هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس که روز یکشنبه هفته آینده برابر استون ویلا برگزار خواهد شد آخرین فرصت‌های این مربی هلندی برای بهبود وضعیت شیاطین سرخ و ادامه حضور روی نیمکت این تیم است.

 

تن‌هاخ نتوانست از فرصت اولش به خوبی استفاده کند و عملکرد نه چندان خوب تیمش در این بازی باعث شده است که بسیاری منتظر اخراج او پس از بازی برابر استون ویلا حتی در صورت کسب نتیجه قابل قبول باشند. روزنامه انگلیسی سان خبر داده است که سر جیم راتکلیف و دیگر مدیران این باشگاه آماده هستند تا تصمیم نهایی درباره آینده این مربی را به زودی بگیرند.

هرچند بعضی از منابع نزدیک به این باشگاه به سان گفته‌اند که اگر یونایتد بتواند در این بازی با یک نتیجه قابل قبول به پیروزی برسد، احتمال ادامه همکاری آنها با تن‌هاخ زیاد است، اما وضعیت به وجود آمده در این تیم باعث شده است که حتی پیروزی در این بازی هم تضمینی برای ادامه حضور او نباشد و شاید حتی خبر اخراج او در روز دوشنبه منتشر شود تا مدیران این باشگاه در وقفه دیدارهای ملی ماه اکتبر به‌دنبال پیدا کردن گزینه مناسبی برای جانشینی او باشند.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار