| کد مطلب: ۱۱۴۰۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد

فریاد خشم در رختکن رئال: ما خیلی افت کرده‌ایم!

بازیکنان رئال مادرید به شدت از شکست مقابل لیل در لیگ قهرمانان اروپا ناراحت هستند.

 فریاد خشم در رختکن رئال: ما خیلی افت کرده‌ایم!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، فلورنتینو پرز شب گذشته در رختکن رئال مادرید حضور نداشت، چون در لیل نبود تا بدترین بازی رئال در سه سال اخیر را به صورت زنده تماشا کند.

او مثل همیشه وقتی در استادیومی که رئال در آن بازی می‌کند حاضر می‌شد و سپس به رختکن تیم می‌رفت. این عادت پرز است. این بخشی از آیین پیروزی و شکست است.

 

hqllknh2

در بازی مقابل لیل، خوزه آنخل سانچز، مدیر تیم بود و به جای پرز همراه تیم به فرانسه سفر کرده بود. نشریه مارکا گزارش داده که سران باشگاه همچنان به انتقال آرامش و اعتماد به نفس ادامه می‌دهند، اما در این موقعیت آن‌ها در مقابل شواهدی مبنی بر نمایش ضعیف تیم، کمی احساس ناراحتی می‌کنند.

مشخص است که این شکست خوشایند نیست، اما چیزی که شک و تردیدهای بیشتری را به همراه دارد، تصویری است که بازیکنان در برابر تیمی مانند لیل ارائه کردند؛ تیمی که در پرس، هیجان، آمادگی جسمانی و 85 دقیقه در زمین بهتر از بازیکنان کارلو آنچلوتی پیشی گرفت.

مارکا مدعی شد که بازیکنان رئال به‌شدت از عملکردشان ناراحت بودند. در پایان بازی در رختکن رئال مادرید شنیده شد: "ما به پایین‌ترین سطح ممکن رسیده‌ایم."

 

t5d5jrri

آنچلوتی در نیمه دوم بازی همه چیز را امتحان کرد. تعویض بازیکنان، جابجایی بازیکنان مشابه، سیستم‌های مختلف... اما تیم هیچ تغییری در روندش نشان نداد. به جز در 10 دقیقه آخر بازی، هیچکدام از بازیکنان در سطح و اندازه خود نبودند.

رئال مادرید از ابتدای فصل شک و تردیدهایی را به وجود آورده است. حتی در بازی‌ای که در کامل‌ترین حد ممکن به نظر می‌رسید، مثل بازی مقابل آلاوس. انگار یک چیزی در تیم کارلو آنچلوتی کم است. فشار تمرینات تابستان، بازگشت به تمرینات گروهی بعد از یورو، دیگر برای گذشته است و الان نمی‌توان دلیل قانع کننده‌ای باشد.

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار