| کد مطلب: ۱۱۴۰۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد

تصمیمی که مشترک بود

اعلام فهرست فرانسه: امباپه خط خورد

دیدیه دشان پس از صحبت با کیلیان امباپه و باشگاه رئال مادرید تصمیم گرفت از این بازیکن برای دو بازی بعدی فرانسه در لیگ ملت‌ها دعوت نکند.

اعلام فهرست فرانسه: امباپه خط خورد

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، دیدیه دشان، مهاجم رئال مادرید را به دلیل مصدومیتی که در هفته‌های اخیر دچار مشکل شده بود، برای دو بازی ملی بعدی تیم فرانسه دعوت نکرد. به این ترتیب کیلیان امباپه در ترکیب دیدیه دشان برای دو بازی فرانسوی برابر رژیم اشغالگر و بلژیک حضور نخواهد داشت. سرمربی فرانسه با وجود اینکه امباپه دیروز در دیدار مقابل لیل به زمین بازی بازگشت ترجیح داد روی او ریسک نکند. امباپه از مصدومیت عضلانی ای که هفته قبل مقابل آلاوس متحمل شده بود، بهبود یافت ولی در فهرست تیم ملی کشورش قرار نگرفت.

دشان در این رابطه گفت: «من با کیلیان صحبت کردم. او یک بازی در روز شنبه پیش رو دارد و فاصله این دو بازی اندک است. او مشکلی دارد که جدی نیست اما نیاز به مراقبت دارد تا به خوبی بهبود یابد. من اینجا نیستم که ریسک کنم.»

 

s2pilknn

همان‌طور که اکیپ اعلام کرده است، هر دو طرف، بازیکن و مربی، همسو با رئال مادرید، پس از گفت‌وگو با فدراسیون فوتبال فرانسه، به توافق رسیدند تا امباپه برای این دو بازی دعوت نشود.

فهرست کامل فرانسه

دروازه‌بان‌ها: آرئولا، سامبا و مانیان.

مدافعان: کلاوس، دیگن، فوفانا، تئو هرناندز، وسلی فوفانا، کوناته، کنده، سالیبا، اوپامکانو.

هافبک‌ها: کاماوینگا، فوفانا، گندوزی، کنه، شوامنی، زایر امری.

مهاجمان: بارکولا، دمبله، انکونکو، کولو موانی، اولیسه، تورام.

 

منبع : آرمان ملی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار