| کد مطلب: ۱۱۴۰۳۲۶
لینک کوتاه کپی شد

با قراردادی تا پایان فصل

وویژیک شزنی به بارسلونا پیوست

باشگاه بارسلونا دقایقی پیش رسما تایید کرد که شزنی را با قراردادی تا پایان فصل در اختیار گرفته است.

 وویژیک شزنی به بارسلونا پیوست

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، 10 روز پس از مصدومیت شدید تراشتگن و از دست رفتن فصل برای او، بارسلونا خبر جذب وویچک شزنی را اعلام کرد. دروازه‌بان لهستانی حوالی ساعت 13:00 (14:30 تهران) امروز وارد دفتر باشگاه بارسلونا شد تا قرارداد جدید خود را با بارسا امضا کند. او تست‌های پزشکی را دوشنبه پشت سر گذاشته بود و قراردادش نیز تا پایان فصل اعتبار دارد.

 

4xayh2ib

شزنی روز دوشنبه گذشته از ماربیا، جایی که پس از اعلام بازنشستگی خود در ماه آگوست، در آنجا زندگی می کرد، وارد بارسلونا شد. این دروازه‌بان در همان روز تحت معاینه پزشکی قرار گرفت و دیروز سه‌شنبه نیز از نزدیک و در مونتجوئیک، بازی لیگ قهرمانان مقابل یانگ بویز را تماشا کرد. دیداری که در آن کاتالان ها با نتیجه 5-0 پیروز شدند. علاوه بر این، از او استقبال خوبی نیز شد و تعداد زیادی از هواداران برای درخواست عکس و امضا نزد او رفتند.

 

vtd0t3vk

اگرچه دیشب شزنی به رختکن بارسلونا هم رفت اما او تا روز جمعه نمی‌تواند با تیم تمرین کند، زیرا هانسی فلیک پس از پایان مسابقه دو روز به تیم استراحت داده است. همچنین گفته می‌شود که او به سه تا چهار هفته تمرین برای رسیدن به فرم خوب خود نیاز دارد. شزنی برای حضور درون دروازه با اینیاکی پنیا رقابت خواهد کرد. او سابقه بازی برای آرسنال و یوونتوس را دارد و گلری بسیار باتجربه‌تر است.

bzxwuxue

mtbc12fv

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار