| کد مطلب: ۱۱۳۹۶۲۵
لینک کوتاه کپی شد

دلیل روزهای سخت رافینیا در بارسا: ژاوی و انتقادها!

رافینیا این روزها به ستاره درخشان بارسلونا تبدیل شده است، اما روزهای کابوس‌واری را هم در این تیم تجربه کرد.

 دلیل روزهای سخت رافینیا در بارسا: ژاوی و انتقادها!

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، رافینیا یکی از بازیکنانی بود که اشتیاق زیادی برای پیوستن به بارسلونا داشت و حتی برای پوشیدن پیراهن این تیم حاضر شد پیشنهاد هنگفت چلسی که دستمزد بسیار بیشتری را نسبت به بارسا به او پرداخت می‌کرد رد کند تا به آرزویی که از کودکی داشت برسد.

اما این بازیکن در دو فصل ابتدایی حضورش در بارسا نتوانست عملکردی که از انتظار می‌رفت را به نمایش بگذارد و کار حتی تا جایی پیش رفت که نامش در فهرست فروش این باشگاه به گوش می‌رسید و مدیران بارسا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال امیدوار بودند که او پیشنهاد عربستانی‌ها را بپذیرد تا مبلغ قابل توجهی را از فروشش به دست آورند.

با این حال، هانسی فلیک علاقه زیادی به این ستاره برزیلی پیدا کرد و از مدیران بارسا خواست که او را در این تیم حفظ کنند و این بازیکن هم به خوبی جواب اعتماد او را با نمایش‌های درخشانش در ترکیب بارسا در فصل جدید داد و حالا سایت اسپانیایی رلوو نکات جالبی را درباره دلایل عدم درخشش این بازیکن مطرح کرده است.

منابع نزدیک به رافینیا مدعی شده‌اند که او در طول دو فصل اول حضورش در بارسا اختلاف نظرهای زیادی با ژاوی داشت که یکی از دلایل آنها تعویض‌های زودهنگام او بود که باعث ناراحتی‌اش شده بود. او همچنین با انتقادهای بسیاری روبرو شده بود که روی روحیه‌اش تاثیر منفی زیادی داشت و این فشارها باعث شد که شرایط برای او بدتر شود اما جدایی ژاوی و بهبودی او از نظر روانی باعث شده است که حالا بازوبند کاپیتانی این تیم را هم به بازو داشته باشد.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار