| کد مطلب: ۱۱۳۹۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد

عذرخواهی، رقص و کنایه

سه سوار سرنوشت: دربی دربی یاغی‌ها بود!

نتیجه شهرآورد سرخابی‌های تهران روی تاثیرگذاری رامین، کنعانی و مهری رقم خورد.

سه سوار سرنوشت: دربی دربی یاغی‌ها بود!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، یاغی در لغت به معنای طغیانگر و کسی است که دیگر اهل فرمان بردن نیست. این عبارت در فوتبال به بازیکنی گفته می‌شود تیمش را به مقصد تیم رقیب ترک کند. هر چند در فصول اخیر صرفا سابقه بازی در یک تیم بزرگ نیز مؤلفه نسبت دادن لقب «یاغی» به بازیکنان شده است. البته که بین معنای مفهومی یاغی و کاربردش در فوتبال اغراق‌هایی دیده می‌شود، منتها همین صفت یک کلمه‌ای باعث شده تا نگاه‌ها و انتظارات از برخی بازیکنان بیشتر باشد خصوصا در جدال مستقیم به تیم سابق.

دربی 104 هم از این قاعده مستثنی نبود. در هر دو تیم بازیکنانی بودند که سابقه پوشیدن پیراهن حریف را داشتند. رامین رضاییان، محمدحسین کنعانی‌زادگان و مسعود ریگی از همان ابتدا در ترکیب اصلی قرار گرفته بودند و در ادامه سعید مهری نیز به جمع آنها اضافه شد.

 الحق و الانصاف هرگز کسی فکرش را نمی‌کرد در این دربی رامین پنالتی بدهد و مهری پنالتی بگیرد، ولی این اتفاق افتاد. کنعانی هم که پشت توپ قرار گرفت و آن را به گل تبدیل کرد تا عملا خروجی این شهرآورد به طور مطلق در انحصار یاغی‌ها باشد.

واکنش‌های این سه بازیکن نیز در نوع خود جالب و قابل تامل بود؛ حسین کنعانی که پیراهن را بیرون آورد و حسابی جشن گرفت. سعید مهری هم تصویری کنایه‌آمیز از خودش با پیراهن پرسپولیس منتشر کرد تا پاسخی داده باشد به استقلالی‌ها. رامین رضاییان نیز در رفتاری طبق انتظار از هواداران آبی عذرخواهی کرد.

این بازی هر چه که بود تمام شده و بدون شک یاغی‌ها از حالا برای بازی برگشت برنامه‌ریزی می‌کنند.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار