| کد مطلب: ۱۱۳۸۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد

تغییر فولاد با نسخه یحیی

فولاد خوزستان در لیگ بیست و چهارم فرم جدیدی به خود گرفته است.

 تغییر فولاد با نسخه یحیی

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، قرمز و زرد پوشان خوزستانی در چهار هفته ابتدایی لیگ مقابل نساجی، مس رفسنجان، پرسپولیس و خیبر به میدان رفته و با پنج امتیاز در رده نهم جدول ایستاده‌اند. آنها روان‌تر از قبل بازی می‌کنند و طبق آمار امید گل بالایی در بازی‌هایشان داشتند. فولادی‌ها اما خلاف روند بازی‌هایشان در دو بازی خانگی این فصل، چهار امتیاز جا گذاشتند و با کمی دقت می‌توانستند در رده‌های بالاتری بایستند.

نکته‌ای که سرمربی فولادی‌ها نیز هم پس از بازی با خیبر به آن اشاره کرد و گفت: "پنج امتیاز برای این شکل بازی که نشان دادیم امتیاز کمی است، اما به نظرم باید تیم بهتری از نظر ذهنی و تمرکزی شویم. این‌ها چیزهایی است که به آن احتیاج داریم و باید از نظر شخصیتی تیم بهتری شویم. امسال باید ثباتی در تیم ایجاد کنیم و بعد از دو سه پنجره نقل و انتقالاتی بتوانیم تیمی در حد کسب سهمیه یا مدعی قهرمانی ببندیم. باید این مراحل را طی کنیم و اینکه از الان انتظارات بالا باشد، درست نیست."

گل‌محمدی که با کمک مطهری، یار همیشگی‌اش، فولاد را آماده حضور در لیگ کرده، تغییرات در ترکیب اصلی تیمش را در این فصل استارت زده است. 

 

untitled

آنها اتکیر یوسوپوف، ادیب زارعی، امیرمسعود سرآبادانی، امین قاسمی‌نژاد، علی اصغر اعرابی، علی نعمتی، محمد عباسی، محمدجواد محمدی، محمدرضا سلیمانی و محمدعلی کاظمی را به تیم اضافه کردند و برای رفع کم و کاستی‌های باقیمانده تیمشان همچنان در تلاش هستند. 

با نگاهی به کارنامه بازیکنان تازه وارد متوجه می‌شویم که یحیی مهره‌های قابل اتکای خوبی وارد تیم اش کرده و در کنار آن از بازیکنان باتجربه و کارآمد فصل گذشته همچون کولیبالی، نجاریان، انصاری، توکلی، پریرا، پهلوان، بوحمدان، عسکری و... هم به خوبی بهره می‌برد. 

فولاد با چهره جدیدی که به خود گرفته این فصل فرصت خوبی برای خودنمایی دارد و رفته رفته با افزایش هماهنگی بازیکنانش می‌تواند برای حریفانش مشکل ساز باشد و خاطرات تلخ فصل گذشته را از ذهن هوادارانش پاک کند.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار