| کد مطلب: ۱۱۳۸۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد

سردار آزمون و سعید عزت در لیگ قهرمانان

دو بازیکن ایرانی شباب الاهلی در ترکیب اولیه این تیم مقابل الحسین اردن حضور دارند.

 سردار آزمون و سعید عزت در لیگ قهرمانان

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، تیم فوتبال شباب الاهلی امارات که سعید عزت‌اللهی و سردار آزمون را در فهرست نفراتش دارد و در گروه D لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته، از ساعت 19:30 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه راشد دبی به مصاف تیم الحسین اردن خواهد رفت.

سعید عزت‌اللهی که در فصل 25-2024 لیگ برتر امارات هنوز فرصت بازی به دست نیاورده و در مسابقات رسمی اخیرشان غایب بود، امشب در جدال با الحسین به فهرست و ترکیب بازگشته و در خط میانی تیمش دیده می‌شود.

هافبک ایرانی شباب الاهلی که در نیم‌فصل سال گذشته به این باشگاه اضافه شد و جایگاه ثابتی داشت، پس از انجام بازی برای تیم ملی ایران در فیفا دی اخیر، به شرایط خوبی رسید و اکنون در جمع 11 نفر اصلی برابر الحسین اردن حضور دارد.

gvvxb4kk

سردار آزمون، دیگر ستاره ایرانی شباب الاهلی هم پس از انجام یک بازی ثابت و یک حضور تعویضی در دو مسابقه اخیر تیم ملی مقابل قرقیزستان و امارات، اکنون در ترکیب تیم اماراتی در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الحسین اردن دیده می‌شود.

آزمون در دو هفته ابتدایی لیگ برتر امارات دو گل به ثمر رسانده و در جام بانک اسلامی ابوظبی هم دو گل زده و همچنین پیش از آن در پلی آف لیگ نخبگان دروازه سپاهان را باز کرد.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار