| کد مطلب: ۱۱۳۸۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد

پیشنهاد سرگیجه‌آور برای ستاره؛

سیتی نمی‌گذارد رودری به رئال برود !

منچسترسیتی می‌خواهد قبل از پایان سال 2024 با پیشنهادی هنگفت، کار تمدید قرارداد رودری را یک‌سره کند و مانع رفتنش به رئال شود.

سیتی نمی‌گذارد رودری به رئال برود !

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، در انگلیس ادعا شده است که منچسترسیتی قصد دارد قرارداد جدیدی به رودری پیشنهاد بدهد تا از ماندنی شدن او مطمئن شود. منچسترسیتی می‌خواهد رودری را هر طور شده برای طولانی مدت حفظ کند.

طبق گزارش سایت اتلتیک، سیتی به زودی پیشنهادی سرگیجه‌آور برای تمدید بازیکن اسپانیایی ارائه خواهد کرد. هرچند سیتی این روزها به خاطر دادگاه 115 تخلف مالی روزهای آرامی را تجربه نمی‌کند، اما تمدید با رودری را در اولویت قرار داده است.

 

5qrkpz45

قرارداد رودری در سال 2027 به پایان می‌رسد و به گفته اتلتیک، سیتی از هم اکنون برای تمدید قرارداد او تلاش می‌کند. در سیتی می‌دانند که رئال مادرید منتظر نتیجه نهایی دادگاه است و در صورت محرومیت سیتی تلاشی گسترده را برای جذب رودری آغاز خواهد کرد. حکم نهایی تا اوایل سال آینده میلادی اعلام نخواهد شد و سیتی می‌خواهد قبل از اتمام سال، تمدید با رودری را نهایی کند.

آنها می‌گویند که در حال حاضر هیچ باشگاه دیگری وجود ندارد که بتواند از نظر مالی و ورزشی رودری را به خدمت بگیرد، اما سیتی همیشه مشکوک بوده که رئال مادرید می‌تواند روزی با او تماس بگیرد و تا حدودی آن روز فرا رسیده است.

شایعات بیشتر در مورد رئال

به گزارش "ایندیپندنت"، رئال مادرید در حال آماده‌سازی یک برنامه جاه‌طلبانه برای جذب رودری، ترنت الکساندر آرنولد، دوست نزدیک بلینگام و دو گزینه برای دفاع مانند سالیبا یا کریستین رومرو از تاتنهام است. رودری، طبق گفته رسانه‌های فوق، هدف اول رئال است.

اتلتیک نوشته است که سیتی خوش‌بین است با تمدید قرارداد رودری، هرگونه تردید در مورد آینده او را از بین ببرد.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار