| کد مطلب: ۱۱۳۸۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد

ماجرای کنعانی زادگان و کری برای الاهلی

انتشار تصاویری از حسین کنعانی زادگان در لحظه خروج از زمین و چالشی که با هواداران الاهلی داشت، حواشی زیادی به همراه داشته است.

ماجرای کنعانی زادگان و کری برای الاهلی

به گزارش آرمان ملی آنلاین، پرسپولیس در یک نمایش موفق در نهایت اما از حیث کسب نتیجه به چیزی که استحقاق آن را داشت دست نیافت و با شکست برابر الاهلی عربستان اولین جدال خود در لیگ نخبگان را به پایان رساند.

تماشاگران الاهلی که فشار زیادی برای کسب نتیجه تیم خود در این بازی شکل داده بودند، در لحظه خروج بازیکنان پرسپولیس نیز بازار کری‌خوانی را با آنها باز کردند که اوستون اورونوف و محمدحسین کنعانی زادگان واکنش‌هایی به آنها داشتند.

در این رابطه حسین کنعانی زادگان که به هیچ عنوان از نتیجه کسب شده راضی نبود، با علائمی به هواداران الاهلی وعده بازی بعدی را داد و این در حالی بود که اینطور برداشت شده که مدافع ملی‌پوش سرخ‌ها برای حریف کری خوانده که در بازی برگشت این نتیجه را جبران خواهند کرد. در صورتی که طبق قوانین جدید و در لیگ نخبگان بازی برگشتی بین دو تیم پرسپولیس و الاهلی در تهران شکل نخواهد گرفت.پیگیری‌ها در این زمینه البته نشان می‌دهد که منظور حسین کنعانی زادگان مراحل بعدی لیگ نخبگان و احتمال برخورد دوباره این دو تیم با یکدیگر بوده است. باید البته دید شرایط جدولی دو تیم در ادامه مسیر لیگ نخبگان به شکلی خواهد شد که بار دیگر برابر یکدیگر قرار گیرند یا خیر.

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار