| کد مطلب: ۱۱۳۸۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد

دیشب کسی دلش برای بیرانوند تنگ نشد!/ تصاویر

یکی از صحنه‌هایی که نفس تماشاگران پرسپولیس را بند آورد لحظه‌ای بود که محرز پشت ضربه پنالتی برای الاهلی قرار گرفت.

 دیشب کسی دلش برای بیرانوند تنگ نشد!/ تصاویر

به گزارش آرمان ملی آنلاین،  پرسپولیس شب گذشته در شرایطی با یک گل برابر الاهلی عربستان شکست خورد که در دقیقه ۵۶ تیم میزبان روی اشتباه خط دفاعی سرخ‌ها صاحب یک ضربه پنالتی شد و این فرصت را به دست آورد که گل دوم خود را وارد دروازه پرسپولیس کند.

ریاض محرز، ستاره الجزایری الاهلی، پشت این ضربه پنالتی ایستاد و با یک شوت محکم، توپ را به سمت راست دروازه پرسپولیس فرستاد، اما الکسیس با واکنشی بی‌نظیر این ضربه را مهار کرد و اجازه نداد دروازه‌اش برای دومین بار باز شود.

بعد از جدایی بیرانوند از پرسپولیس، هواداران این تیم که فکر می‌کردند تا مدت‌ها دروازه بان پنالتی‌گیری مانند بیرانوند گیرشان نمی‌آید حالا می‌توانند به روزهای خوب با گندوز فکر کنند. دروازه‌بانی که حالا ادعای مهار پنالتی بازیکنی مانند محرز را دارد.

گندوز با مهار این پنالتی و البته عملکرد خوبش در بازی‌های سرخپوشان به یکی از چهره‌های محبوب هواداران پرسپولیس نیز تبدیل شد و آنها از شب گذشته در فضای مجازی به تمجید از او پرداختند آن هم در شرایطی که بیرانوند در همین بازی آخر تراکتور برابر ذوب‌آهن روی تک موقعیت شاگردان ربیعی دروازه‌اش را باز شده دید تا زمینه‌ساز شکست تیمش شود. حالا وقت آن است پرسپولیسی‌ها نفس راحتی بکشند و بگویند: آقای بیرانوند، دیشب را دیدی؟ خدا را شکر که رفتی!

بیرانوند

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار