| کد مطلب: ۱۱۳۸۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد

هری کین در آستانه شکستن رکورد وین رونی

هری کین مصمم است که در بازی برابر دینامو زاگرب رکورد وین رونی را بشکند.

هری کین در آستانه شکستن رکورد وین رونی

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، بایرن مونیخ امشب در هفته اول از دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا که قرار است با فرمت جدید برگزار شود، باید در ورزشگاه آلیانز آرنا روبروی دینامو زاگرب به میدان برود و امیدوار است که بتواند سه امتیاز این بازی را در خانه به دست آورد.

یکی از امیدهای اصلی بایرن مونیخ برای گلزنی در این بازی، بدون شک هری کین است که از زمان پیوستنش به این تیم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته توانسته است به ستاره درخشان در خط حمله بایرن تبدیل شود و در طول این مدت گل‌های بسیاری را برای این تیم به ثمر رسانده است.

اما کین در بازی امشب برابر دینامو زاگرب یک انگیزه جذاب و متفاوت دارد. او به دنبال شکستن رکوردی است که در چند سال اخیر در اختیار وین رونی بوده، اما حالا او در یک قدمی رسیدن به آن قرار دارد و مشتاق است که آن را هرچه زودتر از آن خودش کند.

رونی در حال حاضر با ۳۰ گل زده بهترین آمار یک بازیکن انگلیسی در تاریخ لیگ قهرمانان را دارد و کین با ۲۹ گل در واقع تنها یک گل با او فاصله دارد و مصمم است که امشب این رکورد را بشکند تا بتواند به تنهایی آقای گل بازیکنان انگلیسی در این رقابت‌های جذاب و مهم اروپایی باشد ولی باید دید که شرایط با او همکاری خواهد کرد یا خیر.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار