| کد مطلب: ۱۱۳۷۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد

اطلاعیه النصر درباره بیماری اسطوره

رونالدو به بغداد نمی‌رود!

با اعلام رسمی باشگاه النصر، کریستیانو رونالدو به دلیل عفونت ویروسی، تیمش را در سفر به عراق همراهی نخواهد کرد.

رونالدو به بغداد نمی‌رود!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، این می‌تواند بدترین خبر ممکن برای هواداران فوتبال در عراق و طرفداران کریستیانو رونالدو باشد. همانطور که در ساعات گذشته اخباری در این خصوص منتشر شده بود، این‌بار شکل رسمی به خود گرفت و باشگاه النصر درباره وضعیت سلامتی CR7 یک بیانیه منتشر کرد.

فوق ستاره پرتغالی به دلیل بیماری که به آن گرفتار شده، قادر به همراهی النصر برای سفر به بغداد و دیدار برابر الشرطه نیست. یک خبر بد و ضدحال واقعی برای هواداران عراقی که از مدت‌ها قبل منتظر حضور رونالدو در کشورشان بودند و برای دیدن او، لحظه‌شماری می‌کردند.

در اطلاعیه باشگاه عربستانی آمده است:

«کاپیتان النصر، کریستیانو رونالدو، امروز احساس خوبی نداشت و پس از معاینه مشخص شد که به یک عفونت ویروسی مبتلا شده است. پزشک تیم تأیید کرد که او نیاز به استراحت دارد و باید در محل اقامت خود بماند. بنابراین، او امروز به همراه تیم به عراق سفر نخواهد کرد. برای کاپیتانمان آرزوی بهبودی سریع داریم.»

 

k1qibwnx

هواداران عراقی که علاقه زیادی به حضور رونالدو در کشورشان و تماشای او از نزدیک داشتند و زمان زیادی را برای خرید بلیت در صف‌های شلوغ و طویل به انتظار نشسته بودند، حالا با این خبر ناامیدکننده روبه‌رو شده‌اند و نمی‌توانند با برنده پنج توپ طلای فوتبال جهان دیدار کنند.

لازم به ذکر است که در هفته نخست رقابت‌های لیگ نخبگان، دیدار النصر و الشرطه، فردا و در ورزشگاه بغداد برگزار خواهد شد.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار