| کد مطلب: ۱۱۳۷۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد

اعتراض‌های بی‌پایان نتیجه داد

چهار پنالتی در پنج بازی: رئال به هدفش رسید

به نظر می‌رسد اعتراضات فراوان رئال مادرید به داوری‌ها که از سال گذشته شروع شده، با تاثیر مثبتی همراه بوده است.

چهار پنالتی در پنج بازی: رئال به هدفش رسید

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، چهار گل از پنج گل اخیر رئال مادرید در لیگ از روی نقطه پنالتی بوده که در نوع خود جالب توجه است.

رئال مادرید در پنج بازی ابتدایی لیگ تاکنون چهار ضربه پنالتی به دست آورده و همه آنها نیز گل شده‌اند. یک پنالتی مقابل لاس پالماس، دیگری مقابل بتیس و دیشب نیز دو پنالتی مقابل رئال سوسیداد. همه ضربات نیز تبدیل به گل شدند: دو ضربه توسط وینیسیوس و دو ضربه توسط امباپه.

اولین پنالتی این فصل را بوسکتس فرر در بازی لاس پالماس - رئال مادرید در هفته سوم بازی‌ها برای رئال گرفت و به لطف همان پنالتی رئال بازی را مساوی کرد.

پنالتی دوم هم دیری نپایید. در هفته چهارم در سانتیاگو برنابئو و در دیدار رئال مادرید-بتیس داور برای رئال دومین پنالتی فصل را گرفت و امباپه در دقیقه 76 گل دوم خود و تیمش در بازی را زد.

دیشب نیز روند اعلام پنالتی برای رئال مادرید ادامه یافت. مارتینز مونوئرا خطای هند واضح مدافع سوسیداد را سوت زد و پنالتی کاملا درست بود. پنالتی دوم را ولی او بعد از بازبینی صحنه و با دخالت VAR به دلیل خطا روی وینیسیوس گرفت. اولی را وینیسیوس و دومی را امباپه گل کردند.

چهار پنالتی در 5 بازی رسمی فصل نمی‌تواند آمار بدی برای رئال مادرید باشد که از سال گذشته اعتراضاتی گسترده را به روند داوری‌های لالیگا شروع کرده است. باید توجه داشت که از این 4 پنالتی تنها پنالتی دوم شب گذشته کمی مشکوک به نظر می‌رسید.

منبع : ورزش

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار