| کد مطلب: ۱۱۳۷۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد

مسی: دلم برای این شب‌ها تنگ شده بود

لیونل مسی از این که توانسته است با پشت سر گذاشتن مصدومیتش بار دیگر به میادین برگردد بسیار خوشحال به نظر می‌رسد.

مسی: دلم برای این شب‌ها تنگ شده بود

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، اینترمیامی نیمه شب گذشته به وقت ایران در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا روبه‌روی فیلادلفیا به میدان رفت و موفق شد در یک بازی جذاب با نتیجه ۱-۳ این تیم را شکست دهد و یک پیروزی ارزشمند را به دست آورد.

مسی پس از حضور در اردوی تیم ملی آرژانتین در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ که با قهرمانی این تیم همراه بود نتوانسته بود به دلیل مصدومیت اینترمیامی را همراهی کند اما در بازی شب گذشته در زمین حضور داشت و ستاره بی‌چون و چرای تیمش بود که نقش مهمی را در کسب سه امتیاز این بازی ایفا کرد.

fmho1ipf

این ستاره آرژانتینی پس از پایان بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: "دلم برای چنین شب‌هایی تنگ شده بود. ما باید همچنان به تلاش کردن برای رسیدن به اهدافی که در سر داریم و دستاوردهای مهمی که در نظر گرفته‌ایم تلاش کنیم.

حقیقت این است که من به‌خاطر گرما و رطوبت بالای میامی کمی خسته هستم. می‌خواستم که برگردم و پس از مدتی طولانی بتوانم در زمین حضور داشته باشم. می‌دانیم که چه بازیکنانی در اختیار داریم و مصدومیت‌ها به ما ضربه زد و به همین دلیل نتوانستیم به خوبی رقابت کنیم. اما امروز نشان دادیم که واکنش بسیار خوبی داریم و شایسته بردی که به دست آوردیم بودیم."

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار