| کد مطلب: ۱۱۳۷۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد

ابعاد جدید فوت هوادار ملوان

اداره‌کل ورزش و جوانان استان اعلام کرد:پس از بُروز مشکل قلبی هوادار ملوان، اورژانس مستقر در کنار زمین بسرعت وارد عمل و احیای اولیه انجام و پس از آن به بیمارستان منتقل شد و هر روایت دیگری از این واقعه تکذیب می شود.

ابعاد جدید فوت هوادار ملوان

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان عصر شنبه با صدور بیانیه ای ضمن ابراز تاسف و تاثر در پی درگذشت هوادار عزیز تیم فوتبال ملوان اعلام کرد: در دیدار تیم‌های ملوان بندرانزلی و فولادمبارکه سپاهان از سری مسابقات هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، حوالی دقیقه ۳۰ مسابقه یکی از هواداران ملوان دچار مشکل قلبی شد ‌که با وجود محدودیت‌های قانونی، به دلیل فوریت پزشکی، به سرعت اورژانس مستقر در کنار زمین وارد عمل شد و مراحل نصب دستگاه CPR و احیای اولیه با حضور امدادگران صورت پذیرفت.

در بیانیه اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان آمده است: در ادامه نیز این هوادار به بیمارستان منتقل شد که پس از حدود یک ساعت تحت نظر قرار داشتن و انجام فوریت‌های پزشکی، متاسفانه فوت کرد.

این بیانیه آمده : اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ضمن تکذیب هر روایت دیگری از این واقعه، یکبار دیگر این اتفاق تلخ را حضور مجموعه تیم ملوان، هواداران و مردم عزیز انزلی تسلیت عرض نموده و تقاضا دارد اخبار مرتبط در این خصوص را از طریق مراجع رسمی پیگیری نمایید.

در جریان بازی امشب تیم های سپاهان و ملوان بندر اتزلی در ورزشگاه فولادشهر، یکی از هواداران ملوان که در دقایق ۲۵ تا ۳۰ بازی دچار ایست قلبی شد و توسط عوامل اورژنس به بیمارستان مطهری فولادشهر انتقال یافت ولی با وجود امدادرسانی اورژانس و بیمارستان شهید مطهری فولادشهر، احیا این هوادار ملوان موفقیت آمیز نبود و بر اثر سکته قلبی درگذشت.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان پنجشنبه شب در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر موفق شد با گل دقیقه ۴۳ کاپیتان محمد کریمی، میهمان خود ملوان بندر انزلی را با نتیجه یک بر صفر و با شکست بدرقه کند.

 

منبع : ایرنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار