| کد مطلب: ۱۱۳۷۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد

این چهار پرسپولیسی از لیست بازی الاهلی خط خوردند

پرسپولیس بدون چند بازیکن جوان خود راهی جده شده است.

این چهار پرسپولیسی از لیست بازی الاهلی خط خوردند

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ باوجود جدایی چند بازیکن شاخص، کادرفنی پرسپولیس از نظر کمّی با تعداد زیادی از بازیکن روبروست و به همین علت در هر بازی نفرات خط خورده این تیم، شامل بازیکنان مهمی می‌شوند که حتی بسیاری برای آنها شانس بازی قائل هستند.

نقل و انتقالات پرسپولیس در این فصل به شکلی پیش رفت که مدیران این باشگاه در چند پست به سراغ بازیکنان سهمیه امید و جوانان رفتند و به عنوان مثال برای نیمکت ذخیره میلاد محمدی و ایوب العملود نفراتی چون عرفان شیروانی، عرفان ملاپور و یعقوب براجعه را به خدمت گرفتند.

نکته جالب اینکه این نفرات به حدی در تمرینات عملکرد خوبی داشتند که باشگاه خود را از خرید  بازیکن بزرگسال در این پست بی نیاز دید.  با این حال اکنون و در شرایطی که براجعه در اردوی تیم ملی جوانان حضور دارد، دو نفر دیگر هم در تهران مائده‌اند و مسافر جده نشدند.

اما این موضوع بیش از آنکه به کیفیت فنی این بازیکنان مربوط باشد، به محدودیت فهرست سرخپوشان ربط دارد. پرسپولیس برای این بازی ۲۷ نفر به جده برده که تازه چهار نفر هم خط خواهند خورد.

این فصل اوضاع برای پرسپولیس به شکلی بوده که حتی بازیکنانی مثل یاسین سلمانی و محمد خدا بنده لو هم نیمکت‌نشین شدند و طبیعتا در چنین موقعیتی کار برای بازیکنان جوان‌تر سخت هم می‌شود و آنها باید با حوصله بیشتری کار را دنبال کنند.

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار