| کد مطلب: ۱۱۳۷۶۲۵
لینک کوتاه کپی شد

تراکتور و سپاهان شانس خوبی در لیگ دو دارند؛

تارتار: پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود

مهدی تارتار از درگذشت هوادار ملوان به شدت ناراحت است.

تارتار: پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، مرگ دردناک هوادار ملوان در حاشیه دیدار دیشب این تیم مقابل سپاهان، بسیاری از اهالی فوتبال را تحت تاثیر قرار داده است. مهدی تارتار سرمربی فصل گذشته ملوان یکی از افرادی است که به‌شدت از این اتفاق ناراحت و غمگین است و نمی‌تواند غصه خود را از درگذشت این هوادار پنهان کند.

* این هفته تیم شما بازی نداشت، پیش از آن هم فیفادی بود. نگران نیستید که از فرم بازی خارج شوید؟

چرا صادقانه بگویم نگرانیم. به هر حال قرعه‌کشی لیگ اینطور بوده و از شانس ما چند هفته بازی نداشتیم. البته به نظرم سازمان لیگ هم می‌توانست برنامه‌ریزی بهتری داشته باشد تا ما و مس رفسنجان اینطور ضرر نکنیم. اما با این وجود امیدوارم نمایندگان ایران در رقابت‌های بین المللی نتایج خوبی بگیرند و پرچم ایران را بالا ببرند.

* این فصل شش امتیاز گرفتید و بی‌سروصدا خوب کار کردید.

ما شروع خوبی نداشتیم، به نظر خودم در دو دیداری هم که برنده شدیم با کیفیت ایده‌آل فاصله داشتیم. اما به هر حال برای تیمی که این همه تغییر داشته، عملکرد خوبی است. من به بچه‌ها می‌گویم که هر روز در تمرین باید بیشتر از روز گذشته زحمت بکشیم و بهتر باشیم تا این به بازی هم برسد. لیگ برتر یک ماراتن طولانی است و نباید به این یکی دو برد دل خوش کنیم.

* در نقل و انتقالات هم فعال بودید، به سقف بودجه رسیدید؟

نه ما که به سقف نرسیدیم، اما فکر کنم خیلی‌ها سقف را هم رد شدند. دیگر رقابت در فوتبال ایران خیلی سخت شده و مثل قبل نیست که یک تیمی مثل استقلال خوزستان بیاید و قهرمان شود، چون چهار تیم بالای جدول خودشان را از نظر بنیه اقتصادی جدا کردند. ما هم به سهم خود سعی کردیم تیم خوبی ببندیم، درست است که از نظر مالی قابل مقایسه با آن چهار تیم نیستیم اما از نظر فنی مطمئن باشید که می‌توانیم با هر تیمی رقابت کنیم.

* در جدول چطور؟

این دیگر بستگی به نتایج دارد. گفتم که لیگ یک ماراتن طولانی است و باید خیلی زحمت بکشیم تا ثمره را در پایان فصل ببینیم. ما باید سعی کنیم خوب تمرین کنیم و خوب بازی کنیم، مطمئن باشید در این صورت نتایج مناسب هم کسب خواهد شد.

* وضعیت لیگ بیست و چهارم را چطور می‌بینید؟

دوست دارم یک چیزی در مورد این فصل بگویم، اینکه امیدوارم وی‌ای‌آر در تمام بازی‌ها باشد تا عدالت رعایت شود. اینکه در چند استادیوم استفاده شود و چند جای دیگر خیر، تبعیض است.

* کلا زندگی در سیرجان چطور است؟

سیرجان شهر کوچکی است اما مردم با صفا و مهمان‌نوازی دارد. من در مسجدسلیمان، انزلی، جم و... مربیگری کردم و واقعا همه جای ایران مردم خیلی خوبی دارد. سیرجان هم چند سالی است که فوتبالی شده و مردمش هم خیلی از نظر فوتبالی آگاه و بادانش هستند، گل گهر را هم خیلی دوست دارند. این سرمایه بزرگ و مهمی برای ماست.

* گفتید انزلی، دیشب یک اتفاق تلخ هم برای هوادار ملوان رخ داد.

بله می‌خواستم در این مورد صحبت کنم. من واقعا از وقتی خبر را شنیده‌ام ذهنم درگیر است و خیلی ناراحتم. انگار یکی از دوستان نزدیکم را از دست دادم، واقعا هم اینطور بود چون ما در انزلی مثل یک خانواده بودیم. ایشان را هم می‌شناختم و می‌دانستم خیلی ملوان را دوست دارد. فصل پیش در بیشتر بازی‌های ما حضور داشت و ما از دیدن او و دیگر هواداران انرژی می‌گرفتیم.

* این اتفاق خیلی هم حاشیه به دنبال داشت.

من فقط این را می‌توانم بگویم که امیدوارم مسئولان فدراسیون فوتبال واکاوی و بررسی خیلی خوبی داشته باشند و اگر اهمال و قصوری رخ داده، به شدیدترین شکل برخورد کنند. جان انسان‌ها قابل مقایسه با فوتبال و ورزش نیست.

* در مورد تیم‌های آسیایی گفتید؛ فکر می‌کنید پرسپولیس شانس موفقیت داشته باشد؟

نه فقط پرسپولیس بلکه امیدوارم استقلال هم در این رقابت‌ها موفق باشد و حداقل از مرحله گروهی صعود کنند. فوتبال ایران از نظر ساختار و همچنین نیروی انسانی خارجی قابل مقایسه با تیم‌های سعودی و اماراتی و قطری نیست اما به هر حال همیشه نشان دادیم که با تلاش و اتکا به بازیکنان توانمند داخلی می‌توانیم کارهای زیادی انجام بدهیم. پرسپولیس هم تجربه خیلی خوبی در آسیا دارد و به نظرم بعد از دو نایب قهرمانی، وقتش رسیده که کار نیمه تمام را تمام کنند. سپاهان و تراکتور هم شانس خوبی برای قهرمانی در لیگ دو دارند و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. هرچند همان‌طور که گفتم کار آسانی نیست و نباید فشار بیخودی روی تیم و بازیکنان بگذاریم.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار