| کد مطلب: ۱۱۳۷۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد

بازگشت ششمین سهمیه خارجی پرسپولیس!

در کانال‌های هواداری پرسپولیس شایعه شده سهمیه ششم پرسپولیس نیز برگردانده می‌شود.

بازگشت ششمین سهمیه خارجی پرسپولیس!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، واکنش تند رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به افزایش سقف خرید چهار نماینده ایران در لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان آسیا، جدا از این که منجر به قبول ثبت نام اورونوف در لیست زیر ۲۵ سال پرسپولیس شد، احتمالا بازگشت سهمیه بازیکنان خارجی پرسپولیس را هم به دنبال خواهد داشت.

در کانال های هواداری پرسپولیس این خبر دست به دست می‌شود که جمشید نورشرق رییس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال گفته است؛ فدراسیون با درخواست باشگاه پرسپولیس در مورد بازیکن خارجی این تیم باهویی موافقت کرد و مساعدت های لازم از سوی فدراسیون فوتبال با باشگاه پرسپولیس شد تا سهمیه ششمین خارجی پرسپولیس هم در اختیار باشگاه قرار بگیرد.

در ابتدای فصل نقل و انتقالات اعلام شده بود به این دلیل که وحدت هنانوف و نبیل باهویی در کمتر از ۶۰ درصد بازی های پرسپولیس حضور داشتند، دو سهمیه خرید خارجی پرسپولیس می‌سوزد. در ادامه ابتدا آسیب دیدگی وحدت هنانوف تایید شد و سهمیه پنجم پرسپولیس برگشت و حالا گفته می‌شود سهمیه ششم هم در اختیار پرسپولیس قرار می‌گیرد تا فدراسیون فوتبال بابت نادیده گرفتن خواسته پرسپولیس مبنی‌ بر ضرورت نداشتن افزایش قدرت خرید یا همان سقف خرید نمایندگان ایران در آسیا، از این باشگاه دلجویی کرده باشد.

 

منبع : خبر ورزشی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار