| کد مطلب: ۱۱۳۷۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد

همسر کریم انصاری فرد نمی گذارد به استقلال بیاید!

​استقلال می‌خواهد کریم انصاری فرد را بعد از ۱۰ سال به ایران بازگرداند.

 همسر کریم انصاری فرد نمی گذارد به استقلال بیاید!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، دو شب گذشته بود که خبری درخصوص امکان انتقال کریم انصاری فرد به استقلال منتشر شد و پس از پیگیری‌هایی مشخص شد که این انتقال درحال حاضر کمی بیش از یک احتمال صرف است، ولی دارای، اما و اگر‌های زیادی است.

اولین نکته، توافق کریم با جواد نکونام است؛ مهاجم سابق تیم اوساسونا مشکلی برای حضور در تیم دیگر بازیکن سابق اوساسونا ندارد، اما استقلالی شدنش شرایط خاصی دارد. مسئله بعد، مشکل سقف بودجه استقلال است که باید حل شود. آبی‌ها همین حالا نیز برای ثبت بازیکنانی که دارند دچار مشکل هستند و جذب بازیکن جدید نمی‌تواند آسان باشد.

دیگر نکته هم موافقت مدیریت با درخواست نکونام است. هیئت مدیره که اخیراً با حمایت از سرمربی خود باعث ماندگاری وی در استقلال شده باید نیاز استقلال به مهاجم را تایید کند. مسئله بعدی این است که آرمان رمضانی قبول کند از لیست خارج شود. استقلال نمی‌تواند ۳ مهاجم میانی همزمان را در لیست خود داشته باشند. رمضانی اگر جدا شود احتمالا به ذوب‌آهن خواهد پیوست.

نکته پنجم و آخر نیز مسائل خانوادگی انصاری فرد است. به‌نظر می‌رسد همسر مهاجم ۳۴ ساله هنوز درباره بازگشت کریم به ایران متقاعد نشده و فعلا ترجیح می‌دهد او کارش را در فوتبال اروپا ادامه دهد. با این وجود نمی‌توان انتقال کریم انصاری فرد به استقلال را منتفی دانست و شاید با ایجاد تماس‌های جدی، موانع هم برداشته شوند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار