| کد مطلب: ۱۱۳۷۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد

سعید مهری خوش تیپ ترین فوتبالیست ایران/ تصاویر جذاب

سعید مهری یک بازیکن فوتبال ایرانی است که در پست هافبک بازی می‌کند. او در تاریخ ۲۶ فروردین ۱۳۷۵ (۱۵ آوریل ۱۹۹۶) در تبریز متولد شد و فعالیت حرفه‌ای خود را از تیم ماشین‌سازی تبریز آغاز کرد.سعید مهری، هافبک فصل گذشته استقلال و آپوئل قبرس با قراردادی ۲ ساله به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست. احتمالا سعید مهری فردا در ترکیب قرمزها مقابل استقلال بازی خواهد کرد.

سعید مهری خوش تیپ ترین فوتبالیست ایران/ تصاویر جذاب

به گزارش آرمان ملی آنلاین، پس از نمایش‌های درخشان در تیم ماشین‌سازی، مهری به تراکتور تبریز پیوست و به یکی از بازیکنان کلیدی این تیم تبدیل شد.

salameno-55521230

در سال ۱۳۹۹ (۲۰۲۱ میلادی)، او به باشگاه استقلال تهران منتقل شد و توانست جایگاه خود را در این تیم تثبیت کند. به عنوان یک هافبک دفاعی یا مرکزی، او در قطع توپ و ایجاد فرصت‌های حمله مهارت‌های زیادی دارد و نقشی حیاتی در موفقیت تیم ایفا می‌کند.

saeed-mehri-1009

سعید مهری دارای مدرک لیسانس مهندسی نقشه‌برداری از دانشگاه غیرانتفاعی رشدیه و فوق لیسانس فیزیولوژی است. او با قد ۱۸۳ سانتیمتر در پست هافبک میانی بازی می‌کند.

saeed-mehri-1008

سعید مهری در روستای آچاچی میانه واقع در استان آذربایجان شرقی به دنیا آمد. او در سال ۱۳۹۱، در سن ۱۷ سالگی به‌طور حرفه‌ای وارد آکادمی فوتبال شهرداری تبریز شد.

saeed-mehri-1003

در سال ۱۳۹۵، با قراردادی به ارزش ۳۰ میلیون تومان به تیم تازه لیگ برتری ماشین‌سازی تبریز پیوست که سرمربی آن رسول خطیبی بود و تا سال ۱۳۹۷ در این تیم فعالیت داشت. در مجموع، او در ۴۶ بازی برای ماشین‌سازی حضور داشته و یک گل به ثمر رسانده است.

سعید مهری در سال ۱۳۹۸ و در سن ۲۴ سالگی با معرفی ساکت الهامی به تیم تراکتور سازی پیوست. او در این تیم تا نیمه اول فصل ۱۳۹۹ در ۳۵ بازی شرکت کرد و موفق به زدن دو گل شد.

saedmehri-01

این هافبک در آبان ماه ۱۳۹۹ قرارداد خود را برای ۵ سال با تراکتور تمدید کرد. اما با ورود رسول خطیبی به کادر فنی، دیگر در تمرینات شرکت نکرد و از تیم کنار رفت. پس از جدایی‌اش، او اعلام کرد که تفاوت میان خوب و بد توسط زمان مشخص خواهد شد و یک دوبیتی به اشتراک گذاشت:

در اسفند ماه ۱۳۹۹، مهری به استقلال تهران ملحق شد. تحت سرمربیگری فرهاد مجیدی، او توانست قهرمانی در لیگ را تجربه کند و سپس با سرمربیگری ریکاردو ساپینتو، قهرمان سوپرجام فوتبال ایران در سال ۱۴۰۱ شود.

jbtxra31

او اولین گل خود را برای استقلال در برابر تیم هوادار در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال خلیج فارس ۰۲-۱۴۰۱ به ثمر رساند.

پرسپولیس در حال حاضر دو جای خالی در لیست خود دارد و با نظر خوان کارلوس گاریدو به دنبال جذب بازیکنان جدید در پست‌های وینگر و مهاجم است. این تیم می‌تواند یکی از این دو سهمیه را به بازیکن خارجی اختصاص دهد.

329639

اما در ساعات اخیر خبری از باشگاه پرسپولیس منتشر شده که احتمال خروج یکی از بازیکنان فعلی را افزایش داده است. گفته می‌شود که این باشگاه قصد دارد نام سینا اسدبیگی را از لیست خود حذف کند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار