| کد مطلب: ۱۱۳۶۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد

الاهلی خواستار تعویق بازی پرسپولیس!

باشگاه الاهلی خواستار تاخیر در برگزاری دیدار با پرسپولیس شده است.

الاهلی خواستار تعویق بازی پرسپولیس!

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، دیدار تیم‌های پرسپولیس و الاهلی در حالی هفته آینده دوشنبه برگزار خواهد شد که روزنامه الریاضیه خبر داده که الاهلی به دنبال تغییر محل میزبانی از پرسپولیس یا تعویق این مسابقه است.

باشگاه الاهلی ابتدا استادیوم ملک عبدالله را به عنوان محل میزبانی از این دیدار معرفی کرد، اما در ادامه باتوجه به اینکه 48 ساعت پیش از این بازی تیم الاتحاد در این ورزشگاه میزبان الوحده خواهد بود، برای تغییر محل مسابقه اقدام کرد.

بر اساس قوانین ای‌اف‌سی استادیوم محل بازی باید از دو روز قبل در اختیار ای‌اف‌سی باشد و تا 24 ساعت بعد از پایان بازی هم در اختیار کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهد ماند.

نکته مهم اینکه ای‌اف‌سی هنوز درخواست تغییر محل بازی را هم قبول نکرده چرا که در فرم لایسنس الاهلی، ورزشگاه ملک عبدالله به عنوان محل میزبانی این تیم از حریفانش مشخص شده بود.

به این ترتیب باشگاه سبزپوش عربستانی از ای‌اف‌سی خواسته تا این بازی را یک یا دو روز دیرتر برگزار کند تا این مسئله حل شود. البته با توجه به برنامه پرسپولیس برای بازی در لیگ برتر ایران و همچنین برنامه کلی ای‌اف‌سی، شاید این درخواست چندان منطقی نباشد.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار