| کد مطلب: ۱۱۳۶۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد

در نبود قایدی و شهریار ، العین صعود کرد

کلباء امارات بدون حضور ستاره‌های ایرانی خود مقابل العین شکست خورد.

 در نبود قایدی و شهریار ، العین صعود کرد

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، در چارچوب دیدارهای دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی جام بانک اسلامی ابوظبی، تیم فوتبال کلباء که مهدی قایدی و شهریار مغانلو را به دلیل همراهی تیم ملی ایران در فهرست نفراتش نداشت، از ساعت 17:15 امروز در ورزشگاه هزاع بن زاید مقابل العین قرار گرفت.

کلباء که در مسابقه رفت نمایش پایاپای و خوبی مقابل قهرمان لیگ قهرمانان آسیا ارائه کرد و با وجود پاس گل مهدی قایدی و در ادامه پنالتی و گلزنی شهریار مغانلو با نتیجه 3 بر 2 برابر العین شکست خورد، امروز هم نتوانست در جدال بیرون از خانه کاری از پیش ببرد و بازنده زمین را ترک کرد.

یاران قایدی و شهریار در حالی که نیمه نخست مسابقه امروز مقابل العین را با برتری یک بر صفر پشت سر گذاشتند، اما در نهایت با نتیجه 3 بر یک مغلوب شدند تا نتوانند به مرحله یک چهارم نهایی جام بانک اسلامی ابوظبی برسند.

مهدی قایدی، ستاره ایرانی کلباء که در سه مسابقه رسمی اخیرشان حضور ثابت داشته و نمایش موثری با پاس گل و گلزنی خود ارائه داده، غایب شاخص تیمش برابر العین در بازی امروز بود.

شهریار مغانلو، دیگر بازیکن ایرانی کلباء که مثل قایدی در اردوی تیم ملی حضور دارد، برخلاف دو دیدار اخیرشان در لیگ برتر امارات، امروز مقابل العین نتوانست تیمش را در جام بانک اسلامی همراهی کند.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار