| کد مطلب: ۱۱۳۶۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد

تیم ملی خط قرمزم بود

دی‌ماریا: بله، نامه رئال را پاره کردم!

آنخل دی‌ماریا در مصاحبه جدید خود با رسانه‌های آرژانتینی به مناسبت بازنشستگی‌اش از بازی‌های ملی یک شایعه قدیمی در مورد رئال را تایید کرد.

دی‌ماریا: بله، نامه رئال را پاره کردم!

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، دی‌ماریا بین سال‌های 2010 تا 2014 برای رئال مادرید بازی می کرد و بعد از جام جهانی برزیل رئال را با قراردادی به ارزش 75 میلیون یورو به مقصد یونایتد ترک کرد. در مورد دلیل جدایی دی‌ماریا از رئال شایعات زیادی منتشر شد از جمله اختلاف او با سران باشگاه که قبل از فینال جام جهانی شروع شد. دی‌ماریا مصدوم بود و رئال برای او نامه‌ای نوشت که در آن تاکید شده بود نباید در فینال بازی کند. واکنش ستاره آرژانتینی احساسی و ساده بود: او آن را پاره کرد.

دی‌ماریا که از بازی‌های ملی بازنشسته شده، در مصاحبه جدید خود تایید کرد که واقعا نامه رئال را پاره کرده بود: «بله، به محض اینکه آن را خواندم و متوجه شدم از من خواسته شده در فینال بازی نکنم، نامه را پاره کردم و این را جلوی هم‌تیمی‌هایم انجام دادم. بازی برای تیم ملی خط قرمز من بود و کسی نمی‌توانست مانع شود.»

ال فیدئو ادامه داد: «من در 70 یا 80 درصد آمادگی بودم ولی می‌توانستم با آمپول بازی کنم. به مربی گفتم تصمیم با خودت است و اگر به من بازی ندهی، هیچ مشکلی نیست ولی خودم می‌دانم که قادر به ارائه بازی خوبی خواهم بود. فکر می‌کنم جلوی مربی گریه هم کردم. در نهایت فقط با یک اشتباه بازی را به آلمان باختیم.»

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار