| کد مطلب: ۱۱۳۶۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد

جواد نکونام از سرمربیگری استقلال برکنار شد/ مربی بلغاری در راه تهران

ایویلو پتف، گزینه بلغاری استقلال صبح امروز وارد تهران می شود تا در مراسم معارفه ای که هلدینگ خلیج فارس و باشگاه استقلال برای او تدارک دیده اند، شرکت کند.

جواد نکونام از سرمربیگری استقلال برکنار شد/ مربی بلغاری در راه تهران

به گزارش ارمان ملی آنلاین ؛ برکناری جواد نکونام از هدایت استقلال قطعی شده و اگر اتفاق غیرمنتظره ای پیش نیاید، حداکثر تا ظهر امروز، ایویلو پتف سرمربی معروف بلغاری به صورت رسمی جانشین جواد نکونام می شود.

گفته می شود معمر یوشوویچ، همان که بازیکنان بوسنیایی را به استقلال و احمد شهریاری داد، با ایویلو پتف، نناد بلیتسا، بیلیچ و چند گزینه دیگر از کرواسی، صربستان، بوسنی، رومانی و بلغارستان مذاکره کرده بود که در نهایت با پتف بلغاری توافق کرد.

پتف بلغاری با اولین پرواز خودش را از صوفیه بلغارستان به استانبول ترکیه رساند و صبح امروز از ترکیه به تهران می آید تا برای ساعت 11 در جلسه خصوصی با مدیران استقلال و هلدینگ شرکت کند.

مدیران استقلال تمام کارهای مربوط به استقبال از این سرمربی بلغاری را تقسیم کرده اند تا همین امروز جابه جایی در استقلال انجام شود. 

از یک ساعت و نیم قبل، در فضای مجازی خبر برکناری جواد نکونام به صورت غیر رسمی منتشر شده و همه منتظر اعلام رسمی باشگاه هستند اما باشگاه ترجیح داد جای انتشار خبر رسمی، در اقدامی مشترک با اوساسونا تولد نکونام را به او تبریک گفت.

شایعه شده این رفتار دوگانه مربوط به فرشید سمیعی است که از یک سو همداستان با هلدینگ برای حذف نکونام تلاش می کند و از سمت دیگر برای نکونام در نقش حامی او و دلباخته اش بازی می کند.

به هرحال امروز تا ظهر پرونده جواد نکونام در استقلال بسته و پرونده پتف بلغاری باز می شود!

 

منبع : خبر ورزشی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار