| کد مطلب: ۱۱۳۶۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد

تمجید مربی لیورپول از کیه‌زا: او باورنکردنی است

فدریکو کیه‌زا، خرید جدید لیورپول، به دلیل تاثیرش روی تیم زیر 21 ساله‌های این تیم با مورد تحسین قرار گرفته است.

 تمجید مربی لیورپول از کیه‌زا: او باورنکردنی است

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، فدریکو کیه‌زا پس از انتقالی به ارزش 16.5 میلیون دلار از یوونتوس، به تیم زیر 21 ساله‌های لیورپول پیوست تا آمادگی بدنی خود را تقویت کند.

علی‌رغم علاقه چندین باشگاه بزرگ، از جمله بارسلونا، لیورپول موفق شد کیه‌زا را با معامله‌ای معقول از یوونتوس جذب کند.

کیه‌زا در طول دوران حضورش در سری A، پتانسیل فوق‌العاده‌ای از خود نشان داد اما دوران حرفه‌ای‌ او به دلیل مصدومیت‌های متعدد مختل شده است. یکی از مهم‌ترین مصدومیت‌های این بازیکن در سال 2022 رخ داد، زمانی که پارگی رباط صلیبی او را به مدت 9 ماه از میادین دور کرد.

با این حال، پس از چند سال چالش برانگیز، کیه‌زا مشتاق شروع جدیدی در لیورپول است و قصد دارد فرمی که او را به یکی از درخشان‌ترین استعدادهای فوتبال اروپا تبدیل کرده بود، بازیابد.

کیه‌زا در فیفادی جاری با برنامه اختصاصی دستیاران آرنه اشلوت در کمپ تمرینی لیورپول‌ مانده و روز پنجشنبه در مرکز آموزشی آکسا به تیم زیر 21 ساله‌های لیورپول‌ ملحق شد.

بری لوتاس، مربی تیم جوانان لیورپول، درباره حضور کیه‌زا کنار بازیکنان جوان آکادمی این باشگاه گفت: "از کیفیتی که دوران حرفه‌ای او تا به اینجا داشته می‌توانید ببینید که او چرا در یکی از بهترین باشگاه‌های جهان حضور دارد. حرفه‌ای بودن و کیفیت او واقعا باورنکردنی است.

حضور او در آکادمی به پسران ما فرصت کمی می‌دهد تا در برابر فردی با این کیفیت بازی کنند و این یک فرصت یادگیری واقعاً خوبی برای آن‌ها است. حضور او در این مقطع برای بازیکنان جوان انگیزه و تجربه خوبی است."

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار