| کد مطلب: ۱۱۳۶۵۰۱
لینک کوتاه کپی شد

نناد بیلیتسا جانشین نکونام می شود!

نناد بیلیتسا، سرمربی سابق یونیون برلین تایید کرد با ایجنتی که خود را نماینده باشگاه استقلال معرفی کرده، مذاکره کرده است.

نناد بیلیتسا جانشین نکونام می شود!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، نناد بیلیتسا، سرمربی مطرح فوتبال کرواسی که سابقه کار در فوتبال اتریش، آلمان، لهستان، کرواسی، ترکیه و ... را دارد و در آخرین تجربه سرمربیگری خود، هدایت تیم بوندسلیگایی یونیون برلین را برعهده داشت، یکی از مربیان سرشناسی بود که طی روز‌های اخیر، نامش به عنوان گزینه هدایت استقلال شنیده می‌شد.

نناد بیلیتسا که بهار امسال در پی نتایج ضعیف از باشگاه بوندسلیگایی یونیون برلین کنار گذاشته شد، سابقه هدایت آستریا وین اتریش، لخ پوزنان لهستان، دینامو زاگرب کرواسی، ترابوزان اسپور ترکیه و باشگاه‌های مطرح دیگر را دارد.

درپی اعلام نام نناد بیلیتسا در رسانه ها، با این مربی تماس گرفتیم تا از حقیقت ماجرا خبردار شویم. نناد بیلیتسا ضمن تایید مذاکره با نماینده باشگاه استقلال، گفت: یک ایجنت بوسنیایی با من تماس گرفت و با هم درباره پیشنهاد استقلال حرف زدیم. دو روز از او مهلت گرفتم تا جواب بدهم و تا این لحظه نتوانستم خودم را قانع کنم به ایران بیایم.

به نظر می‌رسد منظور این مربی کروات، از ایجنت بوسنیایی همان معمر یوشوویچ باشد که در این نقل و انتقالات با احمد شهریاری همکاری داشت و از همکاران قدیمی رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در زمان فعالیت در صباباتری بود.

نناد بیلیتسا، فصل گذشته در بوندسلیگا قرارداد ۵ میلیون یورویی با یونیون برلین داشت که البته با کاهش مالیات و کسر بخشی از مبلغ قرارداد به دلیل قطع همکاری قبل از پایان فصل، حداکثر دو و نیم میلیون یورو به دست آورد.

 

منبع : خبر ورزشی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار