| کد مطلب: ۱۱۳۶۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد

پیشکسوت پرسپولیس:

سروش رفیعی به سبک گاریدو نمی‌خورد

محمود خوراکچی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سبک پرسپولیس هافبک دونده می‌خواهد نه هافبک طراح، ولی رفیعی سبک طراح را دارد و این اصلا به سبک بازی گاریدو نمی‌خورد. پرسپولیس بیشتر به امثال خدابنده‌لو در خط هافبک نیاز دارد.

سروش رفیعی به سبک گاریدو نمی‌خورد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، محمود خوراکچی در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: این پرسپولیس نسبت به سال گذشته خیلی فرق دارد و از کادرفنی گرفته تا بازیکنان همه تغییر کرده‌اند. خوشبختانه هارمونی تیم در بازی مقابل فولاد بهتر شده بود و به همین دلیل توانست۳ امتیاز مهم این بازی را بگیرد.

وی در مورد اولین بازی میلاد محمدی برای پرسپولیس گفت: خیلی خوشحالم که چنین بازیکن باکیفیتی به تیم آمده و می‌تواند با تجربه‌ای که در اختیار دارد به تیم کمک کند. میلاد محمدی از اولش هم حقش بود به پرسپولیس بیاید. این بازیکن می‌تواند دل هواداران را شاد کند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد مثبت خط هافبک سرخپوشان در نبود سروش رفیعی، تصریح کرد: سروش رفیعی چند سالی است که در تیم حضور دارد. ولی پرسپولیس هافبک دونده می‌خواهد نه هافبک طراح. رفیعی سبک طراح را دارد و این اصلا به سبک بازی گاریدو نمی‌خورد. پرسپولیس بیشتر به امثال خدابنده‌لو در خط هافبک نیاز دارد.

خوراکچی در خصوص اینکه آیا بازیکنان جدید تیم می‌تواند جای خالی بازیکنان سابق را بگیرند، خاطرنشان کرد: دروازه‌بان عملکرد خیلی خوبی داشت و توانست چندین بار تیم را نجات دهد. ایوب العملود هم در بازی با تراکتور خوش درخشید و توانست فرشته نجات تیم شود. من شک ندارم آن‌ها در ادامه فصل می‌توانند در دل هواداران جای پیدا کنند.

وی در مورد اولین بازی پرسپولیس در لیگ نخبگان مقابل الاهلی عربستان، اظهار کرد: در این چند روزه تیم الاهلی یک مهاجم دیگر را جذب کرد و همه می‌دانیم الاهلی برای آسیا برنامه‌ریزی دقیق دارد. ولی خوشبختانه امسال هم پرسپولیس می‌تواند بهترین نتیجه را کسب کند. البته باید بازیکنان تمرکز کافی داشته باشند.

 

منبع : ایرنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار