| کد مطلب: ۱۱۳۶۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد

هشدار به گریلیش: باید منتظر هو شدن باشی!

کالوم رابینسون، مهاجم ایرلند، می‌گوید جک گریلیش باید روز شنبه در انتظار استقبال سرد طرفداران ایرلندی باشد.

 هشدار به گریلیش: باید منتظر هو شدن باشی!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، به جک گریلیش، مهاجم منچسترسیتی گفته شده که انتظار دارد وقتی انگلیس در لیگ ملت‌ها به مصاف جمهوری ایرلند برود، با استقبالی خصمانه روبه‌رو شود.

ستاره انگلیس و منچسترسیتی، در فیفادی سپتامبر به ایرلند بازمی‌گردد، اما این‌بار نماینده سه شیرها خواهد بود. این بازیکن 28 ساله در سال 2020 برای جمهوری ایرلند بازی کرد اما اکنون قرار است برای اولین‌بار پس از تغییر ملیت خود در سال 2015، به دوبلین بازگردد.

کالوم رابینسون، مهاجم ایرلند، با بازیکن سابق استون ویلا رابطه صمیمانه‌‌ای دارد اما می‌گوید که اگر گریلیش روز شنبه با اعتراض هواداران روبه‌رو نشود، شگفت‌زده خواهد شد.

رابینسون گفت: "اگر طرفداران این کار را نکنند، تعجب می‌کنم چون به نظرم هر جا که می‌رود او را هو می‌کنند؛ حتی در انگلیس! فکر می‌کنم او برای کمی اذیت شدن آماده می‌شود، اما این بخشی از آن است، بخشی از بازی است.

 

ajjl2iaf

او به اندازه کافی بزرگ شده و با این که اکنون یک بازیکن باتجربه است، این چیزها به وجود خواهند آمد. همانطور که گفتم، او در بازی‌های انگلیس [در لیگ برتر] هم هو می‌شود، فکر نمی‌کنم شنبه تغییری وجود داشته باشد، به نظرم او دوباره هو می‌شود."

گریلیش تنها بازیکنی نیست که در طول دوران حرفه‌ای‌اش ملیت خود را تغییر داده است. دکلان رایس قبل از پیوستن به انگلیس سه بار برای ایرلند بازی کرد و او هم روز شنبه باید به مصاف تیم سابق خود برود.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار