| کد مطلب: ۱۱۳۶۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد

مذاکره استقلال با سرمربی خارجی تکذیب شد

یکی از مدیران ارشد استقلال می‌گوید که آنها هیچ مذاکره‌ای با سرمربیان کروات انجام نداده‌اند.

مذاکره استقلال با سرمربی خارجی تکذیب شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛  باشگاه استقلال طی روزهای اخیر در کانون توجهات قرار گرفته است. پس از شکست تلخ برابر استقلال خوزستان، شایعات درباره احتمال تغییرات در کادر فنی این تیم به گوش می‌رسید و این موضوع طی روزهای اخیر نیز به اوج خود رسیده است.

پس از منتفی شدن بازگشت فرهاد مجیدی، اخباری درخصوص مذاکرات با سرمربیان کروات به میان آمد که حتی امروز اسامی مانند نناد بلیتسا و اسلاون بیلیچ مطرح شد ولی اکنون در جدیدترین آپدیت خبری، یکی از مدیران ارشد استقلال می‌گوید که هیچ مذاکره‌ای با سرمربیان کروات صورت نگرفته است.

روز پنج شنبه جلسه هیئت مدیره استقلال برگزار می‌شود تا درخصوص تکلیف نهایی جواد نکونام تصمیم گیری شود. فعلا تنها تماس‌ها با سرمربیان کروات تکذیب شده ولی ممکن است اتفاقات دیگری از جمله تماس با مربیانی که ملیت دیگری دارند، صورت بگیرد چرا که باشگاه هنوز نشانه‌هایی از ادامه همکاری با نکونام را بروز نداده است.

هر چند که ممکن است استقلال به همکاری با نکونام ادامه دهد اما در مقطع فعلی نمی‌توان از تحرکات مدیران باشگاه چنین نتیجه‌ای گرفت. درنهایت، روز پنج‌شنبه همه چیز مشخص خواهد شد و باید منتظر جلسه سرنوشت ساز مدیریت ماند.

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار