| کد مطلب: ۱۱۳۶۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد

حمایت مدیر عامل سابق از سرمربی استقلال/ فتح الله زاده: برکناری نکونام توطئه است

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال، پیامی را خطاب به علی عسگری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، منتشر کرد.

حمایت مدیر عامل سابق از سرمربی استقلال/ فتح الله زاده: برکناری نکونام توطئه است

به گزارش آرکان ملی آنلاین ؛ علی فتح الله زاده مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال باصدور پیامی خطاب به علی عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس خواستار حفظ ثبات و آرامش در استقلال شد.

در این پیام آمده: آقای علی عسگری شما همیشه منشا خدمات خیر بوده اید و امید است در هولدینگ نیز مانع از انجام برخی از حرکات شتابزده شوید. متاسفانه عده‌ای از مدیران و مربیان سابق به همراه بخشی از اهالی رسانه یکقدم و یکدل مشغول تخریب جواد نکونام هستند که بیست و نه بازی نباخت که یک رکورد است و فقط فرهاد مجیدی به این رکورد رسیده بود. نشانه ادعای من تجمعی است که آقایان درخواست تجمع کردند ولی فقط هفت نفر جمع شدند! این جریان ساخته شده فیک است و می‌کوشند تا با جریان سازی منافع استقلال را هدف بگیرند. من نمی‌دانم چرا مدیران دیگر سکوت کرده اند و به میدان نمی‌آیند اما صلاح دانستم در حمایت از نکونام صحبت کنم.

مدیرعامل اسبق استقلال در خصوص شایعات برکناری نکونام گفت: در سه بازی نباید مربی عوض شود. هم در شان استقلال و هم در شان شما نیست که در سه بازی مربی‌ای را برکنار کنید که از نظر من فصل قبل قهرمان شد! حتی ریاست فدراسیون فوتبال هم اذعان کرد که استقلال قهرمان بود و گل آفساید مانع از قهرمانی اش شد. این یک توطئه است و ما شاهد یک توطئه علیه نکونام و استقلال هستیم. ما چند وقت دیگر بازی‌های فشرده‌ای را داریم که دربی هم بخشی از آن است و برای ما اهمیت دارد. در این شرایط به مشکل خواهیم خورد. تیم خوبی داریم و اجازه ندهید با جریان سازی فیک تیم به حاشیه برود. از هواداران استقلال می‌خواهم پشت نکونام را خالی نکنند.

 

منبع : خبر ورزشی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار