| کد مطلب: ۱۱۳۶۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد

پشت هر تصمیم اشتباه شما، چهل میلیون قلب نگران است

استوری هشدارآمیز هاشمی‌نسب به مدیران استقلال!

مهدی هاشمی‌نسب با انتشار یک استوری، به نوعی به مدیران استقلال هشدار داد که فکر تغییر سرمربی را از سر بیرون کنند.

استوری هشدارآمیز هاشمی‌نسب به مدیران استقلال!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، در شرایطی که در هفته‌های اخیر اختلافات جدی میان مهدی هاشمی‌نسب و جواد نکونام به وجود آمده بود و حتی مربی فصل قبل آبی‌ها چند مصاحبه‌ای را علیه سرمربی استقلال انجام داد، اما درنهایت و پس از پادرمیانی‌هایی که صورت گرفت، گفته شد که هاشمی‌نسب به کادر فنی تیم بازخواهد گشت.

این اتفاق در شرایطی رخ داده که در روزهای اخیر، اخبار فراوانی پیرامون احتمال تغییرات در کادر مربیگری استقلال منتشر شده و اینکه مدیران این تیم قصد دارند تا به همکاری خود با جواد نکونام پایان دهند. حتی خبر مذاکره با فرهاد مجیدی نیز رسانه‌ای شد تا مشخص شود که صندلی نکو در این تیم متزلزل‌تر از هر زمان دیگری است.

 

zyp12yjt

اما حالا هاشمی‌نسب که به نظر می‌رسد اختلافاتش را با نکونام کنار گذاشته، یک استوری را در صفحه شخصی خود منتشر کرده که به نظر می‌رسد او به مدیران باشگاه هشدار می‌دهد که از تصمیم خود برای تغییرات روی نیمکت تیم صرف‌نظر کنند.

هاشمی‌نسب در این استوری نوشته است: آقای مدیریت! پشت هر تصمیم نادرست شما، چهل میلیون قلب نگران، دست به دامان خدا می‌شود. با اشتباه مهلک، مردم را به نگرانی وادار نکنید.

در هر صورت، از استوری هاشمی‌نسب اینگونه برداشت می‌شود که او خواستار ادامه همکاری باشگاه با نکونام است و مخالف تغییرات روی نیمکت تیم است.

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار