| کد مطلب: ۱۱۳۶۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد

در ذهنم همیشه در ترکیب اصلی هستم ولی...

رونالدو: زمانی که دیگر نتوانم می‌روم

کریستیانو رونالدو هنوز از رفتاری که در دوره دوم حضورش در منچستریونایتد با او شد دلخور و ناراحت به نظر می‌رسد.

رونالدو: زمانی که دیگر نتوانم می‌روم

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، کریستیانو رونالدو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال ۲۰۲۱ وسوسه شد که بار دیگر به منچستریونایتد برگردد و با ترک یوونتوس یک بار دیگر پیراهن این تیم را به تن کرد تا روزهای خوش گذشته را در ورزشگاه اولدترافورد تکرار کند.

اما شرایط مطابق انتظار او پیش نرفت. شیاطین سرخ که پیش از حضور او هم تیمی بحران زده به حساب می‌آمدند نتوانستند انتظارات او را برآورده کنند و حضور اریک تن‌هاخ و رفتارهای او با این ستاره پرتغالی باعث شد که وضعیت به شکلی پیش برود که او در نهایت با فسخ قرارداد و توافق دو طرفه این باشگاه را ترک کند.

 

sqxverql

به نظر می‌رسد که رونالدو هنوز هم از این اتفاقات ناراحت است و در گفت‌وگو با آ بولا در این باره اظهار داشت: «من در ذهنم همیشه در ترکیب اصلی هستم. این چیزی است که به آن فکر می‌کنم. من تا آخرین روز از زندگی حرفه‌ای خودم این تصور را در ذهنم خواهم داشت که باید در ترکیب اصلی بازی کنم.

همیشه به تصمیمات احترام می‌گذارم، نه فقط تصمیم مربی، بلکه تصمیم باشگاه‌هایی که برایشان بازی کرده‌ام. من همیشه به آنها احترام گذاشتم. یک یا دو بار پیش آمد که آنها با من بدرفتاری کردند. اما واقعا هر وقت که رفتار حرفه‌ای دیده باشم، همیشه به تصمیماتی که از سوی مربی گرفته شده است احترام گذاشتم.

i5dq4oka

وقتی رفتارهای غیر حرفه‌ای مورد احترام قرار نگیرد، ممکن است جنجال به وجود بیاید اما این مسئله جدا است. احساسی که در حال حاضر دارم و صحبت مربی هم همین را نشان می‌دهد، این است که من به عنوان مهره مهمی در تیم ملی ادامه خواهم داد و اگر اینطور نباشد، خودم اولین کسی هستم که به این موضوع اعتراف خواهم کرد و این تیم را ترک می‌کنم.

اما زمانی خواهم رفت که با تصمیمی درست و دقیق باشد، مثل همیشه. چون می‌دانم چه کسی هستم، چه کاری می‌توانم انجام دهم، چه کاری انجام می‌دهم و چه کاری انجام خواهم داد. من زمان حال را به مثبت‌ترین شکل ممکن می‌بینم چون این از هر چیزی برای من مهم‌تر است که با هر لحظه و هر دوره به درستی روبه‌رو شوم و این دوره برای من خوب است و احساس خوشحالی دارم.»

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار